Asia

Filipine Sfaturi de calatorie

Romanticul arhipelag al aventurii nesfarsite
Sfaturi de calatorie

Viza, conditii de intrare si de sedere:

  • Nu este necesara

Pentru mai multe informatii despre calatoriile in Filipine in contextul COVID-19 accesati website-ul MAE aici.

Limba oficiala

  • Limba oficiala a tarii este: filipineza

Filipineza este o versiune standardizata a dialectului tagalog vorbit in Metro Manila si o serie de alte zone urbane. Atat filipineza cat si engleza sunt utilizate in administratie, mediul de afaceri, educatie, mass media.
19 dialecte regionale sunt considerate limbi oficiale auxiliare si folosite in mediile de instruire: aklanon, bikol, cebuano, chavacano, hiligaynon, ibanag, ilocano, ivatan, kapampangan, kinaray-a, maguindanao, maranao, pangasinan, sambal, surigaonon, tagalog, tausug, waray, yakan. Alte limbi vorbite non indigene sunt mandarina, araba, franceza, germana, japoneza, coreana, spaniola.

Buna ziua = Kumusta
La revedere = Paalam
Va rog = Paki
Multumesc = Salamat
Cu placere = Walang anuman
Cat costa? = Magkano?
Da = Oo
Nu = Hindi
Nu stiu = Hindi ko alam

Vestimentatie

Palarie si ochelari de soare.
Articolele de imbracaminte largi, usoare, din fibre 100% naturale.
Incaltaminte confortabila, gen pantofi sport.

Reguli de conduita

Filipinezii sunt foarte prietenosi si amabili iar ospitalitatea lor si atitudinea pozitiva fata de turisti este recunoscuta; barbatii dar si femeile se saluta prin strangerea mainii, iar obiceiul este ca femeia sa aiba initiativa salutului.
Rdicarea capului semnifica acordul, iar coborarea acestuia dezacordul.
Pozitionarea mainilor in sold este considerat semn de agresivitate. Folosirea degetului aratator pentru a indica un lucru este considerata ofensatoare.
Atunci cand mergeti in vizita la o familie filipineza este politicos sa ramaneti la cina si sa va asteptati la intrebari despre viata dumneavoastra privata. Punctualitatea nu este punctul forte al filipinezilor. Atunci cand cinati in public este de recomandat sa tineti tot timpul mainele pe masa.
In relatii de business este bine sa fiti introdus decat sa va introduceti, imbracamintea este formala iar schimbul de carti de vizita este deseori practicat.

Eturia De ce

  • Consultantii nostri sunt specializati pe regiuni pe care le-au explorat in detaliu ca sa-ti poata oferi cele mai bune recomandari.
  • Iti punem la dispozitie ghiduri complete si sfaturi de calatorie personalizate pentru vacanta ta, iar in excursiile de grup beneficiezi de asistenta in limba romana.
  • Recomandat Up Up Your Service
    Recomandat Up Your Service si Ron Kaufman, lider global in construirea culturii serviciilor superioare.
  • Iti oferim un raport excelent calitate/pret, garantat datorita parteneriatelor semnate cu 550 de hoteluri si agentii de turism si colaborarilor cu 150 de companii specializate in managementul destinatiei din jurul lumii.
  • Tariful vacantei include zboruri, taxe de aeroport, cazari selectionate, asigurare complexa de calatorie.
  • Vacantele complexe inglobeaza tururi, ghizi locali, taxe de acces la obiective, activitati, mesele specificate in program, dar si bacsisul pentru ghizii si soferii ce-ti sunt permanent alaturi in vacanta.
  • Pe toata durata vacantei, iti oferim suport 24/7.
  • Vacantele noastre includ un pachet de asigurare complexa de calatorie Colonnade.
  • Asigurarea medicala este inclusa implicit in toate pachetele si acopera si imbolnavirea de COVID-19 inainte sau in timpul calatoriei.
  • Eturia este membru ANAT

Newsletter Eturia

Fii la curent cu ofertele noastre si lasa-te inspirat de experientele Eturia!