Un vis implinit - Six Senses Zighy Bay Oman Simona

Simona
Un vis implinit - Six Senses Zighy Bay Oman

In momentul in care am primit invitatia unui trip scurt in Dubai si Oman, citind email-ul, am sesizat ca in Oman era inclusa doar vizita la Six Senses Zighy Bay. Unul din lucrurile mentionate intr-un bucket list personal era si vizita la acest luxury hotel.

Implicit, mi-am dorit foarte mult sa merg in trip si, cu ajutorul Eturiei, mi-am atins si acest obiectiv. Primul stop al calatoriei a fost Anantara the Palm in Dubai, zborul fiind si Bucuresti – Dubai, cu compania FlyDubai. Daca ma intreaba cineva cum este Dubai, nu as putea sa-mi exprim inca o parere deoarece am ajuns spre seara, de la aeroport fiind preluati si transferati direct la hotel, deci nu as putea sa spun ce potential ar avea Dubai.

Drumul catre hotelul de pe Palm a durat aproximativ o ora si 30 de minute, timp in care am putut admira amalgamul de arhitectura al orasului: zgarie-nori, mall-uri, cladiri care sunt copii dupa diferite monumente internationale. Desi era luna mai si seara, caldura era sufocanta. Nu poti supravietui fara aer conditionat si in timpul zilei nu poti merge prea mult in aer liber.

Zona The Palm este organizata si cuprinde doar hoteluri de lux, plus cateva alte constructii care vor deveni tot hoteluri. Anantara The Palm a fost un hotel care s-a ridicat la inaltimea lantului: camerele sunt situate in vile, nu in resort cu mii de camere, gradinile sunt extinse, multa verdeata, iar piscina inconjura tot resortul. Camera era foarte spatioasa (aprox 38 metri2) si ofera aparat de cafea Nespresso, acces gratuit la internet WiFi. Este singurul hotel din Dubai care ofera si cazare in vile pe plaja si pe apa.

A doua zi, am fost preluati de la hotel cu SUV-urile puse la dispozitie de catre cei de la Six Senses si am plecat pe un drum de doua ore pana la destinatie. La granita dintre Dubai si Oman am stat foarte putin, de toate formalitatile ocupandu-se deja cei de la hotel.

Intrarea catre Six Senses este spectaculoasa: hotelul a fost de fapt construit intr-un golf unde nu se putea ajunge decat daca se escalada un munte si apoi se cobora. Cei de la Six Senses au construit un drum pavat prin munte, astfel ca drumul poate fi considerat si o peripetie. Cand ajungi in varf, privelistea este remarcabila. Tot din acest punct se poate face paraglinding. Chiar au un serviciu unde clientul poate face check in-ul cu parasuta: se pleaca de pe varful muntelui si aterizezi direct in resort. Hotelul este o oaza de liniste, servicii excelente, vile cu piscine private, nisip fin, piscine cu apa sarata, mancare bio si un personal foarte amabil.

Ce e iar remarcabil este ca au dezvoltat un sistem intern prin care ajuta clientii sa-si imbunatateasca somnul (atat cat sunt cazati in resort, cat si acasa). Fiecare client care opteaza pentru acest pachet primeste un kit cu sfaturi pentru un somn linistit si, pe durata cat esti cazat acolo, ai si o persoana care iti monitorizeaza somnul si te ajuta cu sfaturi. Bineinteles, nu e de ratat nici spa-ul, un rasfat maxim. Punctul forte al tripului a fost pentru mine zborul cu microlight: un aparat de mici dimensiuni, insotit de un pilot cu experienta. Iti iei zborul de pe plaja si timp de 15 minute admiri peisajele de la inaltime. Sentimentul este unul mixt de adrenalina si bucurie, dar se merita din plin. Dupa decolare, am vazut in apa un baby dolphin care se juca cu o testoasa. Timp de cinci minute, am survolat zona ca sa putem sa ii vedem mai indeaproape. A fost prima mea experienta intr-un Six Senses si nu am regretat. Cu siguranta, vor urma si altele, din alte destinatii.