Impresii Portugalia - august Alina & Catalin

Alina & Catalin
Impresii Portugalia - august

Intr-adevar, vacanta s-a incheiat si am revenit la birou. A fost o vacanta frumoasa, care ne-a incantat timp de doua saptamani. Am descoperit in Lisabona un oras plin de farmec, in care iti doresti sa revii, un oras placut, cu oameni prietenosi si dornici oricand sa te faca sa te simti bine. Am vizitat, atat cat timpul ne-a permis, cam tot ce se putea vedea: cartierul Alfama – la pas, fiecare straduta, catedrala Se, piata Marchizul de Pombal, bdul Rossio, rua Augusta, cartierul Belem, Tore de Belem, podul 25 Aprilie…Ne-am rasfatat cu bunatatile culinare oferite de portughezi (bacalhau, fructe de mare, prajituri), dar si cu fructele proaspete primite la hoteluri.

La Club de Fado am descoperit muzica fado, Cuca Rosetta e o scumpa si impreuna cu colegii sai ne-au creat o seara de neuitat ! Gratie masinii avute la dispozitie ne-am putut deplasa la Cabo da Roca, unde desi ne-a batut vantul zdravan de tot, am reusit sa facem totusi cateva fotografii la far – un loc de altfel extrem de romantic. Am vizitat apoi la Sintra, 2 castele (Morro si Pena). In aceeasi zi am admirat portul si plajele din Cascais, stadutele absolut minunat pavate si onamentate, lustruite de pasii turistilor… In amurg, ajunsi in Estoril, am reusit chiar sa gasim vila in care s-a retras regele Carol II dupa abdicare, un loc superb in care am inteles care i-a fost motivatia – un oras elegant, langa ocean, cu veri nu foarte calduroase si ierni blande (14-15 grd), cu vegetatie luxurianta…

Din pacate (sau din fericire pt unii) vila, acum mult extinsa, este locuita privata a unor milionari portughezi, nu poate fi vizitata, dar am avut norocul sa descoperim ca intendendul casei era roman, am cerut permisiunea si prin bunavointa acestuia am putut face chiar o fotografie in fata curtii. In zilele urmatoare am plecat spre Albufeira la plaja – desi initial am avut emotii vazand ca sunt numai vile p+1, iar noi cautam un mare hotel… ne-am linistit cand, intr-un final l-am gasit (GPS-ul nostru probabil nu avea hartile actualizate si ne-a cam invartit in cerc pret de cateva zeci de minute pana cand l-am abandonat si am preferat sa intrebam la receptia uneia din aceste vile :)…).

Ambele hoteluri (AS Lisboa si Villa Gale Atlantico) au fost ok, atat dpdv spatiu, servicii cat si masa. Am avut chiar o camera cu vedere spre mare, ceea ce ne bucura si mai mult diminetile :) !!! Va felicitam si va multumim pentru modul in care ati gandit aceasta vacanta (avioane, masina, hoteluri – in Lisabona foarte aproape de aeroport, chiar langa intrarea in metrou si langa o parcare subterana necesara parcarii masinii, la Albufeira la 5 min de plaja –amintesc acum si plaja frumoasa si aproape salbatica de aici, oceanul insa un pic cam rece… 20-21 grd… n-am reusit sa-l incalzim mai mult pt baie… dar mai suplimenta piscina de la hotel :) !!!).

Vom recomanda cu caldura aceasta destinatie prietenilor nostri, dar in egala masura vom recomanda si agentia Eturia pentru modul in care a organizat aceasta vacanta. Ne dorim ca si pe viitor, prin Eturia, sa descoperim noi locuri frumoase si sa avem vacante la fel de placute ! Multumim pentru tot!