Am revenit din excursia din Maldive (resortul Holiday Island).
Totul a fost in regula (de la transport, pana la cazare si masa), ceea ce ne-a facut sa ne bucuram de o vacanta deosebita. Va multumim mult pentru organizare.
Daca mai aveti turisti care vor sa calatoreasca la aceasta destinatie (inclusiv Sun Island), m-am gandit ca ar fi util sa va trimit cateva informatii proaspete (le voi ordona cronologic):
zborul Bucuresti - Dubai cu FlyDubai are inclus in pret masa de pranz la dus si mic dejun la intors (similar companiilor aeriene nationale).
In schimb, zborurile Dubai - Male si retur nu au incluse mese in pret.
- pe aeroportul din Male, firma Villa este reprezentata la Ghiseul 16, din Zona B.
- odata facut check-in-ul pentru zborul Male - Maamigili cu firma FlyMe (parte a grupului Villa), te mai intalnesti cu bagajul direct in camera.
Au o organizare exemplara. Orarul zborurilor locale este corelat foarte bine cu cele internationale.
- de la aeroportul Maamigili la receptia resortului transportul se face cu un microbuz si apoi cu barca.
- nu s-a pus nicio clipa problema orei (sau platii suplimentare) de check-in si check-out la resort. Totul este organizat in asa fel incat sa beneficiezi de tot confortul.
- in fiecare camera din resort exista cate o priza de 220V cu format universal, astfel incat poate fi folosita direct, fara niciun adaptor.
- in pretul cazarii este oferita zilnic cate o sticla de apa plata, de 0,5L/ persoana (2 sticle/ camera). Pretul sticlei de apa plata de 1,5L este de 3,70 USD daca e luata din minibarul (frigider) din camera si de 3,00 USD daca e cumparata de la restaurant.
- sunt organizate numeroase activitati si excursii optionale.
- la plecare, in functie de zborul international, esti programat la un zbor local, astfel incat sa ajungi in timp la Male, dar in acelasi timp sa nu ai mult de asteptat. Totul este organizat fara costuri suplimentare. De exemplu, noi aveam plecarea avionului din Male la ora 22:20, iar de la receptia resortului am fost planificati sa plecam la ora 18:00 (fara a fi nevoiti sa eliberam camera mai devreme).
Va multumim inca o data pentru excursia organizata si speram sa continuam colaborarea si pentru alte destinatii. Daca aveti nevoie de informatii suplimentare, ni le puteti solicita, acum, cat avem amintiri proaspete.
Cu stima,
Cristian