Impresii Maldive - August Fabiola

Fabiola
Impresii Maldive - August

Paradis! Am vazut in multe testimoniale cuvantul 1paradis" si abia asteptam sa vad daca e chiar asa. Am plecat la drum cu astepari foarte mari, care insa mi-au fost depasite. Este un loc minunat, superb, cu peisaje mirifice.

Pe insula pe care am stat noi, Holiday Island Resort and Spa, apa are exact culoarea pe care o vedem in pozele de pe internet, nisipul fin si foarte curat, palmierii si toata vegetatia de poveste. Desi citisem pe diverse site-uri ca unii s-au plictisit in Maldive, eu nici nu imi pot imagina asa ceva. Sunt foarte multe activitati pe care le poti face. Am facut scuba diving, snorkeling, masaj, excursie la apus sa vedem delfinii, excursie pe o insula locuita, am vizitat insula Sun Island care e mai mare si are si o piscina. Se pot face multe sporturi nautice.

In fiecare seara au diverse programe cu band live, karaoke, belly dance etc. Iar daca toate astea nu sunt destul, se poate sta pur si simplu pe sezlong la plaja sau la umbra palmierilor cu un cocktail in mana privind superbul peisaj. Personalul de pe insula este foarte dragut, prompt si sociabil. Mancare multa si buna, multa mancare indiana si asiatica, dar si pentru celelalte gusturi. Curatenia in camera se facea de 2 ori pe zi.

Desi am fost in luna august si e musonul ploios, noi nu am prins nici o picatura de ploaie. Pentru noi a fost o experienta minunata, ne-am simtit ca in paradis. Toate acestea nu se puteau realiza fara perfecta colaborare cu agentia Eturia. Ambele fete cu care am colaborat, Cristina Isac si Liliana Nistor, si-au facut treaba in cel mai profesionist mod. De la raspunsuri prompte si clare la absolut orice intrebare pana la rezervarea celor mai bune locuri in avion (in limita locurilor), lucru care la un zbor de 8 ore si jumatate conteaza. Nu am intampinat nici cea mai mica problema in colaborarea cu agentia Eturia. Multumesc frumos pentru organizarea unei vacanta de vis!