Impresii luna de miere SUA si Hawaii - septembrie Dana si Mihai

Dana si Mihai
Impresii luna de miere SUA si Hawaii - septembrie

Vreau sa multumesc pe aceasta cale echipei Eturia pentru luna de miere extraordinara pe care ne-au creat-o. Intr-adevar a fost obositor dar a meritat fiecare minut. Am inceput sejurul in Los Angeles unde am petrecut cinci zile superbe si am vizitat aproape tot ce ne-ati propus.

Ne-a surprins placut vizita la Universal Studios unde ne-am super distrat si ne-am facut si noi o mica idee despre cum se realizeaza filmele si serialele americane. A urmat o zi extraordinara la Disneyland unde ne-am distrat si ne-am amintit de copilarie. Am reusit sa vedem si Hollywood sign si Walk of Fame si Fox Studious, Paramount dar si Santa Monica Peer, Venice si Malibu Beach. Din LA am plecat in Las Vegas unde am ramas pur si simplu socati de opulenta si extravaganta orasului. Bellagio pot afirma ca este cel mai bun hotel din Las Vegas datorita serviciilor, locatiei si fantanilor.

Ne-am cazat la etajul 19 intr o camera gigantica cu o vedere superba la fantani. Practic nici nu mai era cazul sa iesim din hotel deoarece vedeam in fiecare zi spectacolul superb al fantanilor de la geamul camerei noastre. Ne-am plimbat, am vizitat si restul hotelurilor (Caesars Palace, Venetian, Treasure Island) care sunt intr-adevar superbe dar tot Bellagio este cel care ne-a lasat un sentiment cald si primitor (pentru noi este inima Las Vegas-ului).

Au urmat 6 zile petrecute in Maui unde am inteles la ce se referea domnul Stoica cand ne-a recomandat aceasta insula. Totul a fost ca in povesti, vremea superba (ca tot imi faceam eu griji si v-am innebunit cu telefoanele- ma mir ca nu m-ati poreclit stresul :)) am facut snorkeling, ne am plimbat cu salupa, ne-am bronzat, ne am relaxat si in ultima seara am cinat pe malul oceanului numai noi ca doi porumbei si pot afirma ca a fost o experienta pe care nu am sa o uit niciodata. Intr-adevar au existat si cateva mici probleme dar va multumesc ca ati raspuns de fiecare data la telefon si ne ati ajutat cand a fost cazul.

A fost cea mai frumoasa luna de miere ever si daca nu ar fi cele 19 ore de zbor as repeta-o in fiecare an. Acum astept vara viitoare poate ajungem si in Bora Bora la acele casute lacustre la care visam de ceva timp. Va multumim inca o data si putem afirma ca ne-ati schimbat parerea pe care o aveam despre agentiile de turism.