Impresii Indonezia & Singapore - septembrie Ioana Luiza

Ioana Luiza
Impresii Indonezia & Singapore - septembrie

Experienta Singapore si Bali mi-a accentuat dorinta de a calatori. Am avut o luna de miere de vis, plina de activitati, peisaje de neuitat, momente unice.

In Singapore am avut surpriza ca atunci cand am ajuns la hotel sa avem un upgrade la camera premium, ceea ce ne-a surprins in mod placut. Oamenii extrem de ospitalieri si mereu cu zambetul pe buze. Singapore este un oras de care m-am indragostit, m-as intoarce oricand acolo, cladirile, magazinele, mancarea, plaja, oamenii, luxul, tot ce mi-as fi putut dori am gasit acolo. Am fost la Universal Studios Singapore sa ne simtim din nou ca niste copii si am intrat in lumea filmelor care ne-au fascinat: Madagascar, Jurassic Park, Transformers, etc. Apoi am vizitat faimosul hotel Marina Bay de unde am avut parte de o vedere spectaculoasa a orasului seara. Nu am uitat sa trecem in lista de activitati si hotelul Raffles pentru a savura faimosul cocktail Sling si bineinteles nu am ratat spectacolul de muzica si lumini Gardens by The Bay. China Town, Little India, Bugis Street, nu am ratat nici un obiectiv, am vrut sa vedem cat mai mult din ce ne poate oferi faimosul Singapore. Si da, a fost extraordinar de frumos.

Excursia si aventura noastra a continuat in Bali, micul colt de rai, locul in care ne-am relaxat si rasfatat cu masajele din spa-urile balineze,mirosul de ciocolata si baile in cada cu flori :) Ce ne-am fi putut dori mai mult? La hotelul de 5* ales am avut parte de o piscina privata in balconul camerei. La recomandarile Ilincai cu ce ar fi mai frumos sa facem in Bali, mi-am repartizat pe zile ce am putea vizita: terasele de orez, Ubud, templele Uluwatu si Tanah Lot, vulcanul activ Kintamani, dansul Barog, Dreamland beach, Monkey Forest, etc. In Bali am vazut cel mai frumos apus de soare, direct de la Templul Tanah Lot, soarele "intra" in Oceanul Indian, de nedescris cat de frumos se vedea. Ca si activitati, am ales sa facem snorkeling si rafting, nu mai facusem pana acum, la snorkeling pestii veneau sa ne manance din mana paine, sute de pestisori colorati, iar la rafting a fost o aventura pe apa, prin jungla din Ubud. A fost cea mai reusita excursie in care am fost pana acum, recomand cu incredere agentia Eturia si abia asteptam sa ne planificam si anul viitor vacanta.