Impresii Indonezia, Malaezia si Singapore - Februarie Alexandra & Ciprian

Alexandra & Ciprian
Impresii Indonezia, Malaezia si Singapore - Februarie

Experienta noastra in Malaysia, Bali si Singapore a fost extraordinara, chiar ne-a indeplinit dorinta de a vedea ceva nou si diferit. Incepand de la oameni, care iti zambesc mereu si sunt de o amabilitate iesita din comun, pe care rar o intalnesti la noi si finalizand cu punctualitatea, corectitudinea, curatenia si siguranta pe care o simti la ei, in special in Singapore, unde si la miezul noptii totul este luminat, circula politie prin parcuri si pe drum, sunt camere de supraveghere peste tot.

Pe tot parcursul sejurului am trait experienta Revelionului Chinezesc, unde ne-am intalnit cu dragoni, care au venit sa ne "colinde/sorcoveasca" la hotel si i-am intalnit si pe drum. In Malayesia am fost la vestitele Batu Caves, unde ne-am bucurat mult de maimutele libere si am vizitat mai multe pesteri cu diverse repezentatii in interiorul lor. Am vizitat si vestitele Turnuri Gemene, cu minunatul parc care le inconjoara.

In Bali, am stat la un resort splendid, cu plaja privata, insa din pacate in momentul in care paraseai resortul curatenia nu mai era atat de prezenta, oamenii fiind destul de saraci, locatia fiind in plina ascensiune. Am trait experiente intense datorita traficului haotic si circulatiei aglomerate create de cei cu scutere, care nu se asigura in momentul in care ies dintr-o intersectie, si soferilor care schimba banda fara sa foloseasca oglinzile laterale. Este foarte distractiv modul lor de a conduce. Pe un scuter am vazut si 4 persoane, politia lor fiind foarte permisiva. Aici ne-a placut foarte mult Monkey Forest si dansul balinez pe care chiar le recomandam din tot sufletul, fiind ceva specific locatiei, ne-am dat si pe elefant, am vizitat temple, am fost si la o cascada foarte frumoasa, seara inchizand excursia cu o cina romantica la malul oceanului. A fost de vis, in conditiile in care era si formatie care iti canta muzica specific balineza la masa.

Last but not least or save the best for last, este Singapore. Aici am vizitat Universal Studios - unde ne-am dat pe roller coastere, am vazut filmulete 4 d, ne-am intalnit cu Puss In Boots, Shrek si alte personaje din desenele contemporane. Am vizitat si Trick Museum care este foarte interesant si merita toti banii. Toate acestea le gasiti pe insula Sentosa pe care trebuie sa o vizitati neaparat daca sunteti in Singapore. Noi am ales sa mergem cu Metroul si apoi pe jos, admirand in felul acesta si imensul lor port si privelistea oferita pe cladirile impresionante ale centrului comercial. Neaparat trebuiesc vizitate si Gardens by the Bay, cu minunatii copaci bio si impresionantul hotel Marina Bay. Singapore nu este un oras mare, insa merita vizitat pentru a vedea cat de bine pus la punct este, si cat de mult se chinuie cei de la putere pentru a le oferi oamenilor un trai cat mai bun si un mediu cat mai putin poluat, cu cat mai multa vegetatie pe care au ajuns sa o extinda pe verticala, deoarece pe orizontala nu mai au loc!

Sper sa va fie de ajutor sugestiile si impresiile noastre, si sa va aducem cat mai curand un nou feedback dintr-o excursie cel putin la fel de reusita! Zile de vis va dorim!