Impresii India - martie Cristina

Cristina
Impresii India - martie

In primul rand incep prin a multumi agentiei Eturia pentru inca o vacanta minunata, din toate punctele de vedere.

India nu este o tara in care sa te aventurezi oricum si cu oricine si cum mie imi place sa calatoresc doar cu familia, fie cu sotul, fie cu sotul si copii, o excursie tailor made era tocmai ce-mi trebuia.

A existat un top 5 al locurilor pe care vroiam sa le vad acolo si acesta mi-a fost inspirat din numeroasele mele cautari pe internet legate de minunatiile acestui pamant pe care meritam sa-l strabatem in lungul si in latul sau. Blue City si Fortul Mehrangarh - Jodhpur primul loc detasat, Taj Mahal - doi, fantana Chand Baori -trei, Hotelul Oberoi - Udaipur - patru, Gangele - cinci. De ce aceasta ordine? Asa am simtit eu. Fara explicatii. Exista o oferta Highlights India pe site-ul Eturia care se potrivea perfect cu traseul dorit. O data ajunsa in India, au inceput sa mi se trezeasca rand pe rand toate simturile, vazul, auzul, mirosul si gustul.

Am facut mai multe poze ca oriunde, caci la fiecare pas gaseai ceva care te bulversa, te intriga sa te fascina. Claxoanele masinilor si ale motocicletelor nu te lasa nicio secunda sa te linistesti, insa o poti face in gradinile minunate ale templelor impunatoare sau palatelor incredibil de inspirat creionate, mai ceva ca intr-o poveste Disney, acolo unde tot haosul strazii se rupe dincolo de gard si reusesti sa te asezi fata in fata cu spirtualitatea si istoria fascinanta a Indiei. Simtul olfactiv iti este alertat in permaneta si de izurile ademenitoare ale mancarurilor facute pe strada de tot felul de intreprinzatori care asigura hrana trecatorilor, dar de unde turistii nu sunt sfatuiti sa guste, dar si de mirosurile mai putin placute ale celebrelor Holy Cows care isi fac veacul in mijlocul strazii sau pe stradutele stramte si greu de curatat, mancand saracele nu iarba, ca nu au de unde, ci din gunoaiele care in India, sunt mai peste tot.

Gustul...ce e mai frumos decat sa te intorci seara la minunatul hotel, cu un minunat restaurant, cu o excelenta mancare indiana, de care nu ne-am dezis doua saptamani cat am stat acolo si pe care o regretam pe deplin. Stim meniul pe de rost. Au fost multe momente senzationale... Metroul din Delhi, aerian, la vedere si am vazut cum traiesc cei mai saraci dintre "capitalisti", templele KAJURAHO, Varanasi care este o aventura de la cap la coada, unde am intrat destul de mult in lumea lor, facand si noi ritualuri de purificare, Chand Baori care este socanta si care apare in filmul suprarealist The Fall al lui Tarsem Singh, Jaipurul - Orasul roz, Jodhpurul - Orasul Albastru, Udaipurul, unde s-au filmat Octopusy si The Best Exotic Marigold Hotel. Am reusit sa luam un pranz la Oberoi si merita, ca nu ati mai vazut asa ceva. La Taj Mahal nu-mi venea sa cred ca sunt acolo si cum s-a intamplat ca am nimerit exact de HOLI, sarabatoare mare in India, in care obiceiul este sa te stropesti unul pe altul cu vopsea din cap pana in picioare, obicei reprezentat pe multe dintre picturile palatelor pe care le-am vizitat. Am fost ajutati de ghizii de acolo sa intelegem multe lucruri, dar am avut si un sofer senzational care ne dadea ponturi si oprea masina sa ne arate tot felul de raritati, care le-am fi ratat, daca nu era el.

Pot spune ca a fost cea mai nebuna si cea mai la senzationala vacanta de pana acum, desi nu poti compara o tara cu alta, insa aici starea de bine, cu toate contrastele la tot pasul, nu ne-a parasit nicio clipa. Sunt fericita ca am fost in India si ca ne-am intors cu bine de acolo cu tot bagajul de informatii si amintiri care ne fac de aici incolo mai bogati.

Poti folosi voucher-ul la urmatoarea achizitie de peste 1.500 euro/pachet/persoana, efectuata in perioada 04.09.2023 - 31.03.2024, ora 17:00.