Impresii circuit de grup Maroc - septembrie Daniela

Daniela
Impresii circuit de grup Maroc - septembrie

Pentru mine totul a fost minunat. Absolut minunat. Grupul s-a intamplat sa fie pe masura dorintele mele, oameni buni, curiosi sa vada, totul s-a inlantuit intr-un mod la care nici nu speram. Am fost pentru a doua oara in Maroc, la un an diferenta, si pentru ca anul trecut trecusem prea repede peste ce am vazut (doar 4 zile) am zis sa repet experienta, mai ales ca erau locuri pe care nu le vazusem si experiente pe care nu le traisem. Si credeam ca gata, cu asta este destul. Nu pot sa spun decat ca as pleca maine din nou.

Punctele forte, ma intrebati? In primul rand faptul ca in nici o receptie nu am stat mai mult de 5 minute pentru primirea cheilor de la camere, totul era aranjat dinainte, nu am stat sa completam formulare peste formulare, apoi locatiile alese pentru cazare, au avut piscine deschise aproape tot timpul, ceea ce mie mi-a placut foarte tare, si nu in ultimul rand cina de la Chez Ali, aventura cu 4x4 (Mohamed - soferul nostru fiind cel mai tare), apoi apusul pe dune, spectaculosul drum Ouarzazate - Marrakech, prin Muntii Atlas - Lacasul Zeilor.

Si mai stiti ceva? Desi este la capatul lumii, chiar daca m-am plimbat singura sau am iesit fara colegi, absolut tot timpul m-am simtit in siguranta. Insotitorul roman si ghidul marocan au facut ca totul sa fie bine.

As dori sa dau nota peste 10 pentru hotelul Xaluca Dades. Vreau sa va spun ca nimic, dar nimic din fotografiile gasite anterior excursiei nu te pregateste pentru realitatea de la fata locului. Hotelul este cu adevarat luxos, unic, diferit. Calitate mesei, a mobilierului salii de mese si a camerelor, a intregului ca ambianta, locatie, peisaj, servicii ma face sa regret ca nu se pot da decat 5-7 stele. Totul la Xaluca are o constelatie. In ceea ce priveste restaurantele locale, calificativul este "excelent" atat pentru calitatea mancarii, cat si pentru atmosfera si servicii. Cred ca omul sfinteste locul. Contrar ideilor preconcepute legate de starea de curatenie si a apei din Maroc, locatiile in care am luat mesele au oferit tot ce ne-am dorit, atunci preparat, perfect executat. Nimeni nu a avut probleme de sanatate pe perioada excursiei.

Chair daca pe parcursul excursiei vor fi existat greutati, insotitorul roman si ghidul marocan, de exceptie om, au facut astfel incat eu nu am avut cunostinta despre astfel de lucruri. Totul a decurs atat de fluid si fara nici un fel de stres al unei calatorii, incat as relua si maine aventura celor 10.000 de minute in Maroc - my love.

Sa pastrati colaborarea cu agentiile care fac treaba atat de bine, ca in acest circuit, si care au ghizi de calitatea celui de anul acesta. Si mi-as mai dori o excursie, tot in Maroc, cu zonele de coasta si plaja si cu o noapte in desert, in cort. Daniela