De Black Friday 2025, Eturia mizeaza pe personalizare si digitalizare, iar cresterea vanzarilor este estimata la 25% Eturia

Sursa: bursa.ro
De Black Friday 2025, Eturia mizeaza pe personalizare si digitalizare, iar cresterea vanzarilor este estimata la 25%
Agentia de turism Eturia a lansat conceptul TravelPrint, primul Black Friday personalizat pentru fiecare stil de calator. Astfel, in perioada 7 - 21 noiembrie 2025, turistii romani pot beneficia de reduceri de pana la 800 euro la vacante in toata lumea pe care le pot rezerva pe toate platformele Eturia: www.eturia.ro , www.circuiterra.net , www.sejurexotic.ro si www.sejureuropa.ro .

"O analiza realizata dupa primele 4 zile de campanie arata un interes crescut din partea romanilor pentru achizitionarea de pachete de vacanta in destinatii precum Laponia (vacante de iarna cu activitati pentru familii), Maldive si Bali (relaxare si wellness), Cuba si Costa Rica (aventura si cultura), Thailanda si Kenya, fapt care ne determina sa anticipam o crestere a vanzarilor intre 20-25%, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Cumparatorii acestor sejururi sunt adulti cu varste cuprinse intre 25-55 ani, atat barbati, cat si femei, din marile orase ale Romaniei precum: Bucuresti, Cluj, Iasi, Timisoara. In ceea ce priveste bugetul mediu investit de calatorii romani, in acest an de Black Friday, acesta variaza intre 2.000 - 4.500 euro per pachet, in functie de destinatie si tipul de vacanta (charter, circuit sau sejur exotic)," declara Ana Maria Gherasim, director de vanzari Eturia.

Cu ocazia campaniei de Black Friday 2025, Eturia introduce in piata un concept inovator care transforma modul in care clientii isi aleg vacantele, denumit generic TravelPrint - Calatorii care iti poarta amprenta. Aceasta abordare se bazeaza pe personalizare, astfel incat fiecare calator sa se regaseasca in oferta pregatita, cu alte cuvinte Eturia a pregatit un Quiz interactiv online, care ajuta clientii sa isi descopere stilul de calatorie si sa primeasca recomandari personalizate, vacante construite exact pe interesele fiecarui profil, cu itinerarii si activitati adaptate care beneficiaza si de reduceri de pana la 800 euro, aplicate pachetelor dedicate fiecarei tipologii.

Iata care sunt cele 6 tipologii de consumator din portofoliul Eturia, fiecare cu un stil distinct de calatorie:

Zen Seeker - cauta relaxare, wellness si destinatii linistite.
Adventurous Explorer - prefera aventura, natura si experiente outdoor.
Urban Nomad - iubeste city-break-urile, cultura urbana si gastronomia.
Family Voyager - orientat spre vacante sigure si interactive pentru intreaga familie.
Cultural Lover - pasionat de istorie, arta si traditii locale.
Luxury Dreamer - cauta exclusivitate, confort si servicii premium.

"Revenind la analiza cererilor si vanzarilor asociate campaniei Black Friday 2025, in topul celor mai cautate destinatii, de catre calatorii romani, se afla: Laponia (familie), Maldive (relaxare), Thailanda (cultural si familie), Mexic (cultural si familie), Kenya (adventure), Bali (cultural, spiritual), Cuba (familie si relaxare), Costa Rica (adventure, spiritual). In ceea ce priveste comportamentul cumparatorilor si acesta s-a schimbat vizibil intr-un an, iar directia dominanta este personalizarea si interactivitatea. Clientii nu mai cauta doar preturi reduse, ci si experiente adaptate stilului lor de viata si preferintelor individuale," declara Ana Maria Gherasim.

Newsletter Eturia

Aboneaza-te la newsletter si castiga automat un voucher in valoare de 50 euro!

Poti folosi voucher-ul la urmatoarea achizitie de peste 1.500 euro/pachet/pers., efectuata in perioada 31.10.2025 - 31.10.2026.

Prin apasarea butonului „Aboneaza-te”, sunteti de acord sa permiteti companiei ETURIA sa stocheze si sa proceseze adresa de mail pentru a va furniza continutul solicitat. Pentru mai multe informatii despre modul in care va prelucram datele, in scop de marketing si promovare va rugam sa consultati Termeni si Conditii de campanie.

Promotii si Oferte speciale
Plata online servicii Eturia

Alege sa platesti online, rapid si simplu, factura ta Eturia