Turismul, o afacere pentru cunoscători Eturia

Sursa: Adevarul
Turismul, o afacere pentru cunoscători
Soţii Sorin şi Daniela Stoica reuşesc să îmbine utilul cu plăcutul, pasiunea lor pentru călătorii fiind cea care i-a făcut să deschidă agenţia de turism Eturia la scurt timp după ce au ieşit dintr-o altă afacere. După ce, în urmă cu trei ani a vândut pachetul majoritar în cadrul reţelei de telefonie mobilă Dasimpex (astăzi Fonomat) către fondul de investiţii GED Capital, Sorin Stoica a decis să se concentreze pe singurul lucru care i-a făcut plăcere: călătoriile. Astfel s-a gândit să profite de faptul că firmele concurente nu ofereau produse personalizate şi a decis să facă o agenţie de turism care să ofere pachete croite după dorinţele clienţilor. Destinaţii pentru toate buzunarele „Ne place ceea ce facem, iar pasiunea este motorul fiecărui succes. Trebuie să te gândeşti că cel care cumpără de la tine are un set de aşteptări şi trebuie să i le înţelegi foarte bine înainte de a-i vinde pachetul de vacanţă. Trebuie să vezi ce fel de persoană este ca să îi dai ceea ce i se potriveşte şi să-i arăţi că îl respecţi. Avem succes şi prin faptul că avem altceva. Nu avem destinaţiile clasice pe care ceilalţi de pe piaţă le au de mulţi ani“, spune Sorin Stoica. Targetul agenţiei este reprezentat de clienţii care dispun de un buget care variază de la 1.000 de euro la câteva zeci de mii de euro. Punctul comun al acestora trebuie să fie pasiunea pentru călătorii, după cum spune Stoica. Afaceri triple în 2009 Alegerea pachetului de servicii în funcţie de buget şi tipul de activităţi dorit de client fără ca turistul să fie constrâns de îndeplinirea unor itinerarii stricte este unul dintre punctele forte al vacanţelor „tailor made“. „Misiunea noastră este de a găsi soluţiile pentru ca cel care nu are foarte mulţi bani să meargă acolo unde îşi doreşte. De aceea inventăm pachete, ne gândim la pachete inclusive pentru turiştii care nu dispun de un buget prea mare“, mai spune omul de afaceri. Intrarea pe această nişă a fost benefică pentru agenţie, încasările din primul an de activitate ridicându-se la 1,1 milioane de euro. Pentru 2009, proprietarii Eturia mizează pe o cifră de afaceri de trei milioane de euro, chiar şi în condiţiile crizei financiare care a redus numărul celor care aleg să îşi petreacă vacanţa în străinatate. Reducerea bugetului de călătorii, atât din partea consumatorului individual cât şi a companiilor, a dus la închiderea unui jucător intrat pe piaţa locală de profil în 2008. Flynova, divizia locală a grupului lituanian Novatours, şi-a încetat activitatea pe care o desfăşura la nivel local la finalul lunii aprilie, pe fondul scăderii numărului de clienţi. Stoica mizează chiar şi în aceste condiţii pe o marja brută a profitului de 15%. „Am reuşit să intrăm pe profit din primul an“, adaugă Sorin Stoica precizând că abia în acest an suma va fi considerabilă. Ne place ceea ce facem, iar pasiunea este motorul fiecărui succes Sorin Stoica manager agenţia de turism Eturia CV Sorin Stoica 40 de ani, căsătorit. Studii: Facultatea de Inginerie Aerospaţială Bucureşti, în cadrul Academiei de Tehnică Militară Bucureşti. Experienţă: 1998 - a demarat afacerea Dasimpex. 2006 - a vândut Dasimpex. 2007 - a demarat mai multe afaceri, printre care şi Eturia.

Newsletter Eturia

Aboneaza-te la newsletter si castiga automat un voucher in valoare de 50 euro!

Poti folosi voucher-ul la urmatoarea achizitie de peste 1.500 euro/pachet/persoana, efectuata in perioada 04.09.2023 - 04.11.2024, ora 17:00.

Prin apasarea butonului „Aboneaza-te”, sunteti de acord sa permiteti companiei ETURIA sa stocheze si sa proceseze adresa de mail pentru a va furniza continutul solicitat. Pentru mai multe informatii despre modul in care va prelucram datele, in scop de marketing si promovare va rugam sa consultati Termeni si Conditii de campanie.

Promotii si Oferte speciale
Plata online servicii Eturia

Alege sa platesti online, rapid si simplu, factura ta Eturia

 
Mii de vacante, 3 platforme diferite de rezervare. Orice ai alege, suntem aici pentru tine!