Sorin Stoica, CEO Eturia, despre turism ca vocatie si autenticitate in noul numar al Revistei Avantaje
Intr-o era in care informatia este la un click distanta, adevarul despre locurile pe care visam sa le exploram ramane adesea ascuns in spatele imaginilor filtrate. De aceea, vocea unui expert in turism devine esentiala.
Sorin Stoica, CEO Eturia, are un interviu dedicat in cel mai recent numar al revistei Avantaje, in care vorbeste despre turism nu doar ca business, ci ca pasiune.
"In lumea turismului, oricine a experimentat dorinta de a calatori stie ca atunci cand iti raman niste economii in buzunar, impulsul de a descoperi un nou loc se transforma instant intr-o dorinta arzatoare. Indiferent daca vorbim de mari jucatori globali sau de oamenii simpli, toti suntem uniti de dorinta de a evada, de a experimenta noi culturi si de a descoperi autenticitatea locurilor. Agentiile de turism raman repere de neinlocuit pe termen mediu si lung, deoarece ne ofera informatii valoroase intr-o lume in care ceea ce gasim online adesea se dovedeste a fi imagini cosmetizate, departe de realitate."
Un material care pune in valoare rolul esential al agentiilor de turism si viziunea unui lider care a transformat mii de calatorii in experiente memorabile. Disponibil in revista Avantaje - editia curenta.


Sorin Stoica, CEO Eturia, are un interviu dedicat in cel mai recent numar al revistei Avantaje, in care vorbeste despre turism nu doar ca business, ci ca pasiune.
"In lumea turismului, oricine a experimentat dorinta de a calatori stie ca atunci cand iti raman niste economii in buzunar, impulsul de a descoperi un nou loc se transforma instant intr-o dorinta arzatoare. Indiferent daca vorbim de mari jucatori globali sau de oamenii simpli, toti suntem uniti de dorinta de a evada, de a experimenta noi culturi si de a descoperi autenticitatea locurilor. Agentiile de turism raman repere de neinlocuit pe termen mediu si lung, deoarece ne ofera informatii valoroase intr-o lume in care ceea ce gasim online adesea se dovedeste a fi imagini cosmetizate, departe de realitate."
Un material care pune in valoare rolul esential al agentiilor de turism si viziunea unui lider care a transformat mii de calatorii in experiente memorabile. Disponibil in revista Avantaje - editia curenta.


Sursa:
Revista Avantaje