Interesul romanilor pentru destinatii tot mai indepartate, in crestere Eturia

Sursa: bursa.ro
Interesul romanilor pentru destinatii tot mai indepartate, in crestere
Interviu cu Ana Maria Gherasim, sales manager Eturia

Reporter: Cum ati perceput anul 2023, cu toate provocarile sale?

Ana Maria Gherasim: Anul 2023 a fost unul foarte diferit si provocator pentru industria turismului, un an care a creat contextul dinamizarii pieteii, prin schimbari de strategie, explorarea de noi piete si navigarea prin situatii de criza, cum sunt cele conturate de conflictele din Ucraina si Israel. In functie de capacitatea fiecarui operator de a traversa aceste perioade se poate evalua anul 2023 ca fiind unul de succes sau nu. In ceea ce priveste experienta Eturia, 2023 a fost un an bun, in care am descoperit romani dornici sa exploreze tot mai multe destinatii exotice, altele decat cele cu care ne-am obisnuit, dar care au inceput sa acceseze si platformele noastre de rezevari online lansate anul trecut www.sejureuropa.ro si www.sejurexotic.ro. Charterele au continuat si vor continua si in 2024, sfarsitul de an a adus acest tip de oferte de vacante in destinatii precum Maldive, Kenya, Zanzibar si bineinteles Laponia.

Reporter: Cu ce rezultate ati incheiat anul trecut?

Ana Maria Gherasim: Eturia si-a creat in timp un ecosistem puternic care i-a permis sa navigheze in aceste ape mai putin prietenoase cu mediul economic si faptul ca in portofoliul sau exista peste 155 de destinatii de vacanta, 1000 de hoteluri direct contractate si sute de parteneri locali de incredere i-a conferit un avantaj competitiv si abilitatea de a trece peste un an dificil cu success. Am crescut cifra de afaceri a Eturia cu peste 30%, am creat noi linii de business si am contribuit la cresterea unor destinatii cu peste 50.

Reporter: Ce noutati ati adus in piata in 2023?

Ana Maria Gherasim: In contextul in care vorbeam despre ecosistemul Eturia, anul 2023 a venit cu o dinamizare a zonei de online prin proiectele www.sejurexotic.ro si www.sejureuropa.ro, platforme care permit clientului sa rezerve serviciile marca Eturia 100% online, la costuri mai mici. Mai mult, companiile din Romania au la dispozitie o divizie dedicata, Eturia Corporate, menita sa deserveasca zona de incentive si business travel. Pe langa aceasta, zona de B2B, dedicata agentiilor revanzatoare, a crescut considerabil, iar divizia tech si-a marit portofoliul de proiecte.

Reporter: Cu ce ne veti surprinde in acest an?

Ana Maria Gherasim: 2024 este un an dedicat cresterii proiectelor din zona online, fie ca vorbim de cresterea celor existente sau de noi dezvoltari prin platforme performante si AI.

Reporter: Cum percepeti sezonul vacantelor de iarna?

Ana Maria Gherasim: Trimestrul al patrulea al anului trecut a venit cu o crestere de peste 25% a pachetelor vandute, dar si a destinatiilor care au lipsit din portofoliul nostru in anii anteriori, din cauze relationate cu pandemia, cum ar fi Indonezia si Thailanda. Charterele au fost extrem de apreciate, fie ca vorbim de magica Laponie si vizita la Mos Craciun sau de destinatii exotice precum Kenya, Tanzania si Maldive. Mauritius, Republica Dominicana si Seychelles au fost si ele favoritelor sarbatorilor de iarna si trendul continua si pentru inceputul acestui an.

Reporter: Pentru ce destinatii ati avut cele mai multe solicitari in perioada de vara?

Ana Maria Gherasim: Perioada estivala a venit cu o crestere substantiala a vanzarilor pe Europa, prin platforma dedicata www.sejureuropa.ro, dar bineinteles si pe segmentul nostru de destinatii exotice deja consacrate de vacante in destinatii exotice. Romanii au ales charterele dedicate insulei Madeira, dar si circuite sau sejururi in Andaluzia, Palma de Mallorca & Tenerife, insulele grecesti Creta, Mykonos ori Santorini, au descoperit Sardinia si Sicilia sau tarile nordice. Vara i-a purtat pe unii dintre ei in destinatii exotice precum Indonezia, Thailanda, Mexic, Cuba, Seychelles, Peru, Singapore sau Malaezia.

Reporter: Din ce zona vin cele mai multe cereri de vacanta si pentru ce destinatii, in general?

Ana Maria Gherasim: Observam o crestere a interesului romanilor pentru destinatii tot mai indepartate si o dorinta tot mai mare de a calatorii in circuite cu tour leader, mult mai complexe, cu o durata de minim 15 zile, in schimbul sejururilor simple de plaja. Ca top destinatii putem enumera Thailanda, Indonezia si Singapore, Mauritius, Maldive si Seychelles, Japonia, Finlanda, Portugalia, Cuba si Republica Dominicana, Peru, Vietnam si Cambodgia.

Reporter: Ce asteptari aveti de la acest an?

Ana Maria Gherasim: Ne dorim o crestere semnificativa pe zona rezervarilor online si conturarea unor produse tot mai speciale pentru clientii exploratori. Speram sa incheiem anul 2024 cu o crestere majora a portofoliului de clienti, o diversificare a produselor, un grad mai mare de tehnologizare si un brand mai puternic, mai vizibil si, cel mai important, un brand de incredere.

Reporter: Multumim!

Newsletter Eturia

Aboneaza-te la newsletter si castiga automat un voucher in valoare de 50 euro!

Poti folosi voucher-ul la urmatoarea achizitie de peste 1.500 euro/pachet/persoana, efectuata in perioada 04.09.2023 - 04.11.2024, ora 17:00.

Prin apasarea butonului „Aboneaza-te”, sunteti de acord sa permiteti companiei ETURIA sa stocheze si sa proceseze adresa de mail pentru a va furniza continutul solicitat. Pentru mai multe informatii despre modul in care va prelucram datele, in scop de marketing si promovare va rugam sa consultati Termeni si Conditii de campanie.

Promotii si Oferte speciale
Plata online servicii Eturia

Alege sa platesti online, rapid si simplu, factura ta Eturia

 
Mii de vacante, 3 platforme diferite de rezervare. Orice ai alege, suntem aici pentru tine!