Agentia de turism Eturia estimeaza o cifra de afaceri de 20 milioane euro pentru 2022. Daniela Shah, co-fondator Eturia: Dupa pandemie, am observat o dorinta de explorare a destinatiilor mai indepartate si alocarea unei perioade de sedere mai lungi Eturia

Sursa: news.ro
Agentia de turism Eturia estimeaza o cifra de afaceri de 20 milioane euro pentru 2022. Daniela Shah, co-fondator Eturia: Dupa pandemie, am observat o dorinta de explorare a destinatiilor mai indepartate si alocarea unei perioade de sedere mai lungi
Agentia de turism Eturia estimeaza pentru 2022 afaceri de aproximativ 20 milioane de euro comparativ cu 2019, anul de referinta al turismului mondial cand Eturia a inregistrat o cifra de afaceri de circa 13 milioane de euro. Compania a implinit 15 ani de activitate, timp in care a creat peste 55.000 de vacante in 160 de tari ale lumii si a totalizat circa 110 milioane euro incasari, a declarat pentru News.ro Daniela Shah, cofondator Eturia. Ea spune ca dupa 2020, piata de turism s-a modificat, si nu numai, si a fost totodata remodelat si comportamentul consumatorului. Daniela Shah arata ca a observat o dorinta de explorare a destinatiilor mai indepartate si alocarea unei perioade de sedere mai lunga. Un client Eturia are minimum 2 vacante pe an pentru care aloca un buget mediu de 3.000 euro pe pachet.

Eturia ”Anul acesta am sarbatorit 15 ani de Eturia. Daca ar fi sa transpunem intreaga perioada in cifre, am avut peste 80.000 de clienti, care au ales cel putin o data serviciile noastre, am creat peste 55.000 de vacante in 160 de tari ale lumii si am totalizat cam 110 milioane euro incasari”, a declarat pentru News.ro Daniela Shah, cofondator Eturia.

Ea afirma ca, in pandemie, oamenii au continuat sa calatoreasca, atat cat a fost posibil.

”Dupa 2020, nu doar piata de turism s-a modificat, dar cred ca noi toti ne-am schimbat indiscutabil, la fel si lumea din jurul nostru, astfel ca, implicit, a fost remodelat comportamentul consumatorului. In Eturia, inca de la infiintare, ne-am adresat turistilor dornici de a calatori, curiosi sa descopere lumea si experientele la care ii poate expune fiecare destinatie in parte. In pandemie, pentru ca ne-am numarat printre cei curajosi, gata sa inoveze si sa isi asume riscuri intr-o perioada dominata de incertitudini, clientii nostri au continuat sa calatoreasca, atat cat a fost posibil” , a adaugat ea.

Oferta Eturia include, de la circuite de grup cu insotitor, care au plecari in date fixe, sau circuite Share a Trip, un concept marca Eturia, pana la programe personalizate, de genul circuitelor self-drive sau cu rulota.

”Cele mai dragi noua sunt circuitele complexe, in care turistul, alaturi cu un consultant cu experienta, decide in ce perioada vrea sa mearga intr-o destinatie, cat doreste sa stea si ce vrea sa viziteze acolo. Desigur, turistii nostri aleg si vacante mai statice, de genul sejur plaja, sejur oras si plaja sau sejur cu familia.”, adauga Daniela Shah.

Ea spune ca a observat o dorinta de explorare a destinatiilor mai indepartate si alocarea unei perioade de sedere mai lungi, acest lucru fiind mai usor de realizat acum, mai ales din prisma clientilor cu job-uri de la distanta.

”In medie, un client Eturia are minimum 2 vacante pe an pentru care aloca resurse financiare diferite, in functie de momentul calatoriei si destinatie, dar putem identifica un buget mediu de 3.000 euro/pachet. Anul acesta, am observat o flexibilitate si disponibilitate mai mare pentru calatorii, iar pentru unii dintre clientii nostri numarul de vacante a ajuns la 3 sau 4/an.”, precizeaza Daniela Shah.

Reprezentantul Eturia afirma ca a fost bine primita redeschiderea destinatiilor recunoscute din Asia.

”Am remarcat acest lucru dupa afluxul important de cereri pentru aceasta parte a lumii. Adevarul este ca eram si noi nerabdatori sa relansam pachete de vacanta pe destinatii ca Malaezia, Thailanda, Indonezia. Ne asteptam ca scenariul de crestere in care ne aflam in acest moment sa fie unul de lunga durata si sa ne majoram cota de piata. Pana la urma toti jucatorii din industrie mizeaza pe aceasta tendinta in conditiile unei cereri crescute pentru vacante. Ne dorim foarte mult ca experientele clientilor sa creasca in valoare, mizam pe vacante tot mai complexe, asa ca as prefera sa dau un raspuns mai degraba legat de obiectivul nostru de crestere a business-ului Eturia cu 50% comparativ cu 2019, un an care este mai util si relevant sa fie luat in calcul, comparativ cu ultimii doi ani.”, declara Daniela Shah.


Newsletter Eturia

Aboneaza-te la newsletter si castiga automat un voucher in valoare de 50 euro!

Poti folosi voucher-ul la urmatoarea achizitie de peste 1.500 euro/pachet/persoana, efectuata in perioada 04.09.2023 - 04.11.2024, ora 17:00.

Prin apasarea butonului „Aboneaza-te”, sunteti de acord sa permiteti companiei ETURIA sa stocheze si sa proceseze adresa de mail pentru a va furniza continutul solicitat. Pentru mai multe informatii despre modul in care va prelucram datele, in scop de marketing si promovare va rugam sa consultati Termeni si Conditii de campanie.

Promotii si Oferte speciale
Plata online servicii Eturia

Alege sa platesti online, rapid si simplu, factura ta Eturia

 
Mii de vacante, 3 platforme diferite de rezervare. Orice ai alege, suntem aici pentru tine!