Touroperatorul Eturia anunta ca, in 15 ani de activitate, cea mai vânduta destinatie a fost Maldive, cu peste 10 milioane euro incasari. Eturia

Sursa: news.ro
Touroperatorul Eturia anunta ca, in 15 ani de activitate, cea mai vânduta destinatie a fost Maldive, cu peste 10 milioane euro incasari.


Compania lanseaza patru serii de oferte speciale din randul celor mai vandute 15 destinatii ale sale



In cei 15 ani de activitate, touroperatorul Eturia a vandut peste 55.000 de vacante in 155 de tari si a avut pana in prezent peste 80.000 de clienti. Cea mai vanduta destinatie a fost Maldive, cu peste 10 milioane euro, iar cea mai lunga vacanta vanduta a fost un tur al lumii in 95 de zile. Eturia lanseaza incepand cu 1 iunie, 4 serii de oferte speciale, cate una pe saptamana, dintre destinatiile aflate in top 15 cele mai bine vandute destinatii Eturia din 2007 pana in prezent.

”In cei 15 ani de activitate, Eturia are peste 300 de parteneri locali in intreaga lume, a vandut vacante in 155 de tari si a avut pana in prezent peste 80.000 de clienti. In context aniversar, dar mai ales in debutul sezonului de vara, Eturia lanseaza incepand cu 1 iunie, 4 serii de oferte speciale (cate una pe saptamana), alese din randul destinatiilor aflate in top 15 cele mai bine vandute destinatii Eturia din 2007 pana in present”, anunta compania.

Printre aceste oferte speciale destinate turistilor, este un sejur in Havana & Cayo Coco, de opt zile / sapte nopti, hoteluri de 4 si 5 stele, tur de oras in Havana inclus si mese in regim all-inclusive la plaja incepand de la 1.650 euro / persoana.

O alta propunere este un sejur de 7 nopti in Mauritius, hoteluri de 4 si 5 stele cu mic dejun sau demi - pensiune, un tur inclus, incepand de la 1.190 euro/ persoana.

O alta varianta este un circuit 10 zile in Peru, in care turistii se vor bucura de principalele atractii ale destinatiei, de la 2.390 euro / persoana.

La aniversarea de 15 ani, Top 10 Eturia cele mai cautate destinatii exotice de catre romani, arata dupa cum urmeaza: Maldive, Republica Dominicana, Thailanda, SUA, Peru, Japonia, Tanzania, Cuba, Mexic si Mauritius.

“Au trecut 15 ani de Eturia, in acest timp agentia noastra si-a conturat o identitate puternica, la fel s-a intamplat si cu, clientul Eturia. In 2022, acesta este mai matur, mai informat si evident mai pretentios in alegerile sale. Cred ca toti acesti ani au demonstrat ca agentiile de turism reprezinta coloana vertebrala a industriei si in ciuda dezvoltarii multiplelor solutii de vanzare online, turistul care isi doreste cu adevarat sa exploreze o destinatie se reintoarce catre agentul de turism. Cred ca tehnologia nu poate servi nevoilor turistului fara asistenta umana si nici viceversa. Turistul de azi are nevoie de rapiditate, flexibilitate, know how si cel mai important, siguranta. Acesti ani ne-au invatat ca o agentie de turism care investeste atat in oameni, cat si in tehnologie este mai aproape de turist. Este exact ceea ce ne propunem sa facem la Eturia si in urmatorii 15 ani“, declara Sorin Stoica, CEO Eturia

In cei 15 ani de activitate in piata de profil din Romania, Eturia a vandut peste 55.000 de vacante in 155 de tari si a inregistrat vanzari de peste 100 milioane euro.
Prima vacanta vanduta a fost in august 2007.
Cea mai vanduta destinatie a fost Maldive, incasari de peste 10 milioane euro.
Cea mai scumpa vacanta vanduta a costat 125.000 euro, iar cea mai lunga vacanta vanduta a fost un tur al lumii in 95 de zile.
Cel mai complex grup incentive vandut (corporate) a fost in Tanzania si Zanzibar si a costat 350.000 euro.
Peste 50 de companii in intreaga lume vand hotelurile contractate Eturia prin divizia Wholesales Eturia.
Debutul sezonului estival aduce modificari de preturi.

“Preturile sunt in crestere cu 10-20% fata de anul 2019 si estimez ca acest trend se va pastra pana la sfarsitul anului cu mai mult de 30% pe destinatiile foarte populare si in perioade de varf de sezon. Aceste modificari de preturi se datoreaza cresterilor la petrol si energie, intarirea dolarului fata de euro cu circa 20%, dar si a cererii de vacante care este in acest moment mai mare pe majoritatea destinatiilor decat oferta. Acest lucru se intampla deoarece nici companiile aeriene, nici hotelurile nu si-au refacut capacitatea de transport, respectiv cazare, la nivelurile prepandemice. Pentru cei care vor sa economiseasca, solutia ramane early booking-ul, dar si evitarea perioadelor de varf de sezon (August, Decembrie, Ianuarie, Aprile) mentinand acelasi confort si bucurie a calatoriei. Din perspectiva financiara, obiectivul nostru este sa crestem cu peste 50% fata de anul 2019 si suntem deocamdata pe un trend bun pentru atingerea acestui obiectiv”, declara Sorin Stoica.



Sursa: news.ro

Newsletter Eturia

Aboneaza-te la newsletter si castiga automat un voucher in valoare de 50 euro!

Poti folosi voucher-ul la urmatoarea achizitie de peste 1.500 euro/pachet/persoana, efectuata in perioada 04.09.2023 - 04.11.2024, ora 17:00.

Prin apasarea butonului „Aboneaza-te”, sunteti de acord sa permiteti companiei ETURIA sa stocheze si sa proceseze adresa de mail pentru a va furniza continutul solicitat. Pentru mai multe informatii despre modul in care va prelucram datele, in scop de marketing si promovare va rugam sa consultati Termeni si Conditii de campanie.

Promotii si Oferte speciale
Plata online servicii Eturia

Alege sa platesti online, rapid si simplu, factura ta Eturia

 
Mii de vacante, 3 platforme diferite de rezervare. Orice ai alege, suntem aici pentru tine!