SORIN STOICA, CEO ETURIA: Preturile din turism - mai mari cu 10-20% fata de cele din 2019 Eturia

Sursa: bursa.ro
SORIN STOICA, CEO ETURIA: Preturile din turism - mai mari cu 10-20% fata de cele din 2019

Obiectivul Eturia pentru 2022 - cresterea cu peste 50% fata de anul 2019

In 2022, turistul este mai matur, mai informat si mai pretentios in alegerile sale, spune Sorin Stoica, CEO Eturia, la implinirea a 15 ani de activitate pe piata de profil a turoperatorului pe care-l reprezinta.

Sorin Stoica subliniaza: "Au trecut 15 ani de Eturia, in acest timp agentia noastra si-a conturat o identitate puternica, la fel s-a intamplat si cu clientul Eturia. In 2022, acesta este mai matur, mai informat si evident mai pretentios in alegerile sale. Cred ca toti acesti ani au demonstrat ca agentiile de turism reprezinta coloana vertebrala a industriei si, in ciuda dezvoltarii multiplelor solutii de vanzare online, turistul care isi doreste cu adevarat sa exploreze o destinatie se reintoarce catre agentul de turism. Cred ca tehnologia nu poate servi nevoilor turistului fara asistenta umana si nici viceversa. Turistul de azi are nevoie de rapiditate, flexibilitate, know how si, cel mai important, siguranta. Acesti ani ne-au invatat ca o agentie de turism care investeste atat in oameni, cat si in tehnologie este mai aproape de turist. Este exact ceea ce ne propunem sa facem la Eturia si in urmatorii 15 ani".

In Top 10 Eturia cele mai cautate destinatii exotice de catre romani figureaza Maldive, Republica Dominicana, Thailanda, SUA, Peru, Japonia, Tanzania, Cuba, Mexic si Mauritius.

Debutul sezonului estival aduce modificari de preturi, iar CEO Eturia explica: "Preturile sunt in crestere cu 10-20% fata de anul 2019 si estimez ca acest trend se va pastra pana la sfarsitul anului cu mai mult de 30% pe destinatiile foarte populare si in perioade de varf de sezon. Aceste modificari de preturi se datoreaza cresterilor la petrol si energie, intarirea USD fata de EUR cu circa 20%, dar si a cererii de vacante, care este in acest moment mai mare pe majoritatea destinatiilor decat oferta. Acest lucru se intampla deoarece nici companiile aeriene, nici hotelurile nu si-au refacut capacitatea de transport, respectiv cazare, la nivelurile prepandemice. Pentru cei care vor sa economiseasca, solutia ramane early booking-ul, dar si evitarea perioadelor de varf de sezon (August, Decembrie, Ianuarie, Aprile), mentinand acelasi confort si bucurie a calatoriei. Din perspectiva financiara, obiectivul nostru este sa crestem cu peste 50% fata de anul 2019 si suntem, deocamdata, pe un trend bun pentru atingerea acestui obiectiv".

Conform unui comunicat de presa, in cei 15 ani de activitate in piata de profil din Romania, Eturia a atins rezultate importante, printre care se numara:

- Peste 150.000 de solicitari de vacanta procesate;

- Peste 55.000 de vacante vandute;

- Peste 100.000.000 euro vanzari;

- 155 de tari in care a vandut cel putin o vacanta;

- Cea mai vanduta destinatie Maldive: peste 10 milioane euro;

- Cea mai scumpa vacanta vanduta: 125.000 euro;

- Cea mai lunga vacanta vanduta - Turul lumii in 95 de zile;

- Cel mai complex grup incentive vandut (corporate) Tanzania si Zanzibar - 350.000 euro;

- Peste 300 de parteneri locali cu expertiza, certificati in destinatiile vandute;

- Peste 1.000 de hoteluri verificate cu care avem contracte directe in destinatiile de plaja;

- Peste 300 de agentii de turism din Romania care promoveaza pachetele Eturia prin TravelHubX, compania dedicata clientilor B2B;

- Lansarea unui modul modern de cautare pentru pachete dinamice in platforma B2B TravelHubX;

- Peste 50 de companii in intreaga lume care vand hotelurile contractate Eturia prin divizia Wholesales Eturia.

Pentru clienti, dincolo de cele peste 120 de destinatii din portofoliu in care agentia colaboreaza strans cu parteneri locali, experienta Eturia include consultanti specializati pe fiecare zona a globului. In cei 15 ani de activitate, Eturia are peste 300 de parteneri locali in intreaga lume, a vandut vacante in 155 de tari si a avut, pana in prezent, peste 80.000 de clienti.

Eturia lanseaza, incepand de maine 1 iunie, patru serii de oferte speciale (cate una pe saptamana), alese din randul destinatiilor aflate in top 15 cele mai bine vandute destinatii Eturia din 2007 pana in prezent.

Printre aceste oferte speciale destinate turistilor, turoperatorul aminteste:
-Sejur in Havana & Cayo Coco, 8 zile/7 nopti, hoteluri de 4 si 5 stele, tur de oras in Havana inclus si mese in regim all-inclusive la plaja, incepand de la 1.650 euro/persoana;
-Sejur de 7 nopti in Mauritius, hoteluri 4 si 5 stele cu mic dejun sau demi-pensiune, un tur inclus, incepand de la 1.190 euro/persoana;
-Circuit 10 zile in Peru, de la 2.390 euro/persoana.

vezi toate ofertele



Sursa: wall-street.ro

Sursa:

Newsletter Eturia

Aboneaza-te la newsletter si castiga automat un voucher in valoare de 50 euro!

Poti folosi voucher-ul la urmatoarea achizitie de peste 1.500 euro/pachet/persoana, efectuata in perioada 04.09.2023 - 04.11.2024, ora 17:00.

Prin apasarea butonului „Aboneaza-te”, sunteti de acord sa permiteti companiei ETURIA sa stocheze si sa proceseze adresa de mail pentru a va furniza continutul solicitat. Pentru mai multe informatii despre modul in care va prelucram datele, in scop de marketing si promovare va rugam sa consultati Termeni si Conditii de campanie.

Promotii si Oferte speciale
Plata online servicii Eturia

Alege sa platesti online, rapid si simplu, factura ta Eturia

 
Mii de vacante, 3 platforme diferite de rezervare. Orice ai alege, suntem aici pentru tine!