Sorin Stoica, CEO Eturia: Cred ca in industria noastra este esential sa construiesti, dar mai ales sa pastrezi o reputatie impecabila, chiar daca asta costa uneori Eturia

Sursa: borocommunication.ro
Sorin Stoica, CEO Eturia: Cred ca in industria noastra este esential sa construiesti, dar mai ales sa pastrezi o reputatie impecabila, chiar daca asta costa uneori
Sorin Stoica este membru fondator si presedintele Eturia.

FORO: Cum ati defini reputatia in industria ospitalitatii?

Sorin Stoica: Reputatia este in opinia mea unul din pilonii principali ai industriei. Cred ca in industria noastra este esential sa construiesti, dar mai ales sa pastrezi o reputatie impecabila chiar daca asta costa uneori. Cred ca reputatia este o investitie pe termen lung care are un return excelent.


FORO: Care sunt planurile si asteptarile dvs. pentru a doua jumatate a anului?

Sorin Stoica: Din pacate, perioada pe care o traversam este plina de incertitudini si planurile se schimba de la o luna la alta dupa cum se schimba tendintele graficelor cu cazuri de Covid. In aceste vremuri incerte, certitudinile pentru noi sunt ca dorim sa ne pastram oamenii esentiali, cu care am atins atat de mult succes, sa continuam sa investim in tehnologie, sa ne consolidam portofoliul de produse si sa fim pregatiti pentru orice fereastra deschisa catre lume pe care o putem fructifica pentru turistii nostri.


FORO: Cum credeti ca se vor modifica comportamentul si optiunile turistilor in noul context social si economic?

Sorin Stoica: Cred ca deja turistii au trecut de stadiul de frica. In acest moment cei mai multi isi doresc sa calatoreasca insa posibilitatile le sunt limitate din cauza restrictiilor de intrare in diverse tari ale lumii. Pe termen scurt cred ca vom asista la un fenomen de rezervari very last minute pentru calatorii in destinatiile unde se poate calatori in perioada imediat urmatoare si la rezervari cu plecari incepand cu luna decembrie. Cred ca rezervarile pentru calatorii intre august si decembrie vor avea de suferit daca lucrurile raman incerte.

De asemenea, cred ca vom asista la o mutare a interesului turistilor de la vacantele DIY catre vacante rezervate integral prin agentii de turism avand in vedere ca in cazul in care apar probleme inainte sau pe timpul calatoriei au asistenta de specialitate inclusa si o usurinta in reprogramarea vacantei, spre deosebire de scenariul in care ar trata cu 3-4 furnizori separati. De asemenea, un agent de turism prin contactele pe care le are, este mai informat legat de conditiile de calatorie in diverse tari ale lumii, are contacte la fata locului si poate acorda asistenta in cazul in care turistul are probleme la destinatie.

Cred ca vom asista la cresterea dorintei de a obtine conditii flexibile de anulare, de a avea o asigurare medicala foarte puternica si de a primi asistenta in timp real. Este posibil sa vedem si o reducere a numarului de turisti si/sau a bugetelor acestora cu precadere pe segmentul low-medium de pret. Si bineinteles vom vedea o reticenta in ceea ce priveste calatoriile atata vreme cat pandemia va ramane activa.


Interviul este parte a campaniei de comunicare FORO 2020 – International Forum for Reputation in Hospitality. Editia de anul acesta va avea loc la Radisson Blu Hotel in Bucuresti.


Sursa: borocommunication.ro

Sursa:

Newsletter Eturia

Aboneaza-te la newsletter si castiga automat un voucher in valoare de 50 euro!

Poti folosi voucher-ul la urmatoarea achizitie de peste 1.500 euro/pachet/persoana, efectuata in perioada 04.09.2023 - 04.11.2024, ora 17:00.

Prin apasarea butonului „Aboneaza-te”, sunteti de acord sa permiteti companiei ETURIA sa stocheze si sa proceseze adresa de mail pentru a va furniza continutul solicitat. Pentru mai multe informatii despre modul in care va prelucram datele, in scop de marketing si promovare va rugam sa consultati Termeni si Conditii de campanie.

Promotii si Oferte speciale
Plata online servicii Eturia

Alege sa platesti online, rapid si simplu, factura ta Eturia