COVID-19 | Proprietarii din industria de turism incearca sa isi pastreze afacerea si personalul. Cum rezista angajatii agentiilor de turism Eturia

Sursa: wall-street.ro
COVID-19 | Proprietarii din industria de turism incearca sa isi pastreze afacerea si personalul. Cum rezista angajatii agentiilor de turism
Avand in vedere faptul ca intreg domeniul turistic este pus pe hold de la declararea pandemiei, in toata industria de turism proprietarii cauta solutii sa isi pastreze personalul si business-ul. Mai mult ca oricand, resursa umana, care activeaza in turism, a fost foarte afectata, astfel dupa pandemie diferenta o vor face companiile care au pastrat permanent legatura cu angajatii lor si au gasit solutii sa ii tina pe acestia conectati cu organizatia.

”Noi, ca si companie organizam sesiuni saptamanale de learning pe partea de destinatii; studiem diferite platforme de e-learning care sa ne ajute sa cream o experienta placuta de invatare pentru colegii nostri, avem grija sa revizuim procesele de lucru din fiecare departament pentru a le simplifica si a ne asigura ca sunt usor de parcurs si de inteles pentru toti oamenii din organizatie.

Pentru o mai buna eficientizare a timpului, am reusit sa implementam inca din primele zile de telemunca, un sistem de monitorizare a activitatii, care ne ajuta in gestionarea corecta a timpului de lucru. In plus, am reusit sa facem o planificare in avans a intregii activitati pentru toata perioada aceasta de izolare, astfel incat sa putem urmari cu usurinta rezultatele actiunilor noastre si sa fructificam la maximum aceasta perioada. Ne-am creat cu totii cont in Workplace de la Facebook, o platforma de lucru care permite si partea de socializare cu echipa intr-un format foarte prietenos“, a declarat Alina Stoica, People Development Manager Eturia.

In timp ce mai multe agentii de turism au ales telemunca drept mod de a-si continua activitatea, o componenta esentiala, care face diferenta, este insa interactiunea personala intre liderii organizatiei si consultantii in turism, interactiune mijlocita, fireste, tot prin tehnologie.

“Organizam saptamanal o sesiune de socializare online in care ne impartasim ce am mai facut, ce provocari personale sau profesionale am intampinat de la ultima intalnire. Un lucru pe care il facem si ne tine uniti sunt activitatile de divertisment cum ar fi: cursurile de gatit, de ZUMBA pentru a ne pastra intr-o forma buna fizica si psihica. Intalnirile ONE to ONE online raman esentiale, deoarece este important ca oamenii sa ne simta pe noi, liderii organizatiei, aproape, aratandu-le ca ne pasa, empatizand cu ei auzindu-ne zilnic la telefon si oferindu-le ghidaj acolo unde apar obstacole, ajutandu-i sa-si gestioneze eficient timpul, prioritatile, dar si emotiile”, a mai spus Alina Stoica.

Activitati cu angajatii in vreme de pandemie


Alte actiuni de care beneficiaza angajatii Eturia in plina pandemie COVID-19 sunt:
  • webinariile cu tematici de foarte mare interes in aceasta perioada: remote working, crisis leadership, gestionarea emotiilor in conditii de stres etc.
  • continuarea comunicarii interne printr-un newsletter personalizat.
  • intalniri online in care liderul organizatiei prezinta ultimele noutati cu privire la situatia Covid, impactul pe plan economic si social atat la nivel local, cat si la nivel mondial.
“Concluzia dupa aceste luni de pandemie este ca in astfel de situatii iti dai seama cat de important este ca ai investit in perioada de normalitate in cursuri de transformare a culturii organzationale, cursuri care ne-au provocat creativitatea, determinarea, rezilienta si tenacitatea. Astfel, dupa ce iesim din perioada de izolare, cel mai probabil, ne vom axa pe partea de training intern o perioada, urmand ca de anul viitor sa luam in calcul noi investitii si pe partea de training extern”, a conchis Alina Stoica.

Eturia, agentie de turism specializata in vacante exotice, pune la dispozitia turistilor romani vacante” tailor made” in peste 120 de destinatii din intreaga lume. In anul 2018, Eturia a inregistrat o cifra de afaceri de 12 milioane de euro.

Sursa: wall-street.ro

Sursa:

Newsletter Eturia

Aboneaza-te la newsletter si castiga automat un voucher in valoare de 50 euro!

Poti folosi voucher-ul la urmatoarea achizitie de peste 1.500 euro/pachet/persoana, efectuata in perioada 04.09.2023 - 04.11.2024, ora 17:00.

Prin apasarea butonului „Aboneaza-te”, sunteti de acord sa permiteti companiei ETURIA sa stocheze si sa proceseze adresa de mail pentru a va furniza continutul solicitat. Pentru mai multe informatii despre modul in care va prelucram datele, in scop de marketing si promovare va rugam sa consultati Termeni si Conditii de campanie.

Promotii si Oferte speciale
Plata online servicii Eturia

Alege sa platesti online, rapid si simplu, factura ta Eturia