Sorin Stoica, CEO ETURIA: Turistii pot obtine tarife bune si flexibilitate in anulare sau modificarea datelor de calatorie, in aceasta perioada Eturia

Sursa: financialintelligence.ro
Sorin Stoica, CEO ETURIA: Turistii pot obtine tarife bune si flexibilitate in anulare sau modificarea datelor de calatorie, in aceasta perioada
”90% din turistii nostri au ales sa amane calatoriile si nu le-au anulat”

In aceasta perioada, turistii pot obtine nu doar tarife bune, dar si flexibilitate in anulare sau modificarea datelor de calatorie, astfel incat au siguranta ca nu pierd nimic in caz ca nu pot calatori, ne-a spus Sorin Stoica, CEO ETURIA, in cadrul unui interviu.

“Banuiesc ca atunci cand pandemia se va termina o sa vedem cresteri de preturi avand in vedere pierderile suferite de industrie”, a adaugat el.

Cum a afectat epidemia Covid-19 activitatea agentiei de turism Eturia?

Sorin Stoica: Domeniul turismului a fost primul afectat de pandemia care a lovit lumea intreaga. Astfel, din luna martie cand am resimitit o inghetare a cererilor si am adoptat o politica de amanare a vacantelor si nu de anulare a acestora oferind clientilor optiunea de a alege intre a modifica datele de calatorie sau a primi un voucher valoric valabil timp de 2 ani de zile. Astfel, de atunci toti lucram in regim de telemunca si am ales ca in aceasta perioada sa apelam la masuri de tipul reducerilor salariale tocmai pentru a ne pastra echipa. In acelasi timp, pentru angajatii nostri am intensificat programele de training si learning ca sa folosim aceasta perioada pentru a deveni si mai buni.

In ce masura va ajuta masurile adoptate de Guvern? Considerati ca sunt necesare alte masuri pentru salvarea agentiilor de turism? Care sunt acestea?

Sorin Stoica: Sincer, in acest moment orice masuri iau autoritatile statului in sensul de a sprijini domeniile afectate major de pandemie sunt binevenite si asta cred ca este opinia tuturor antreprenorilor mai mici sau mai mari din aceasta tara. Daca este fac o recomandare consider ca ar fi oportun sa se adopte masuri similare cu cele adoptate si in alte tari din UE: Germania, Franta, Belgia, Grecia, Italia, Lituania, Malta care au adoptat legislativ initiative prin care se aproba ca agentiile de turism sa ofere clientilor vouchere pentru vacantele anulate deblocand astfel industria. Anumite tari ca Danemarca si Olanda garanteaza guvernamental voucherele emise.

Virgil Popescu a facut apel la romani sa nu anuleze vacantele, ci sa le reprogrameze. Cum au procedat clientii agentiei Eturia?

Sorin Stoica: 90% din turistii nostri au ales sa amane calatoriile si nu le-au anulat fapt care fireste ne bucura si ne da perspectiva pentru urmatoarea perioada. Observand comportamentul turistilor Eturia constatam ca acestia cauta sa gaseasca o solutie sa plece in vacanta mai degraba decat sa o anuleze. Suntem permanent in legatura cu partenerii nostri traditionali atat companii aeriene, cat si partenerii nostri locali care ne ofera posibilitatea de a schimba datele de calatorie sau de a primi vouchere de calatorie cu valabilitate de 1 sau 2 ani, obtiune pe care am transmis-o clientilor deja.

Ce va face Sorin Stoica imediat ce se ridica restrictiile?

Sorin Stoica: Se va intalni cu echipa, va pune in aplicare planul la care lucram post stare de urgenta si va pleca fireste in vacanta. Sunt deja in plan: USA, Kenya, Papua Noua Guinee, Argentina si Brazilia, aceasta din urma a fost anulata din cauza Covid-19.

Cum va motivati angajatii in aceasta perioada?

Sorin Stoica: Am instituit un regim de telemunca consider eu foarte eficient. Pe de alta parte ne intalnim, via online, de mai multe ori pe saptamana cu toata echipa si discutam atat subiecte profesionale cum ar fi update situatie Covid-19, cat si pentru intalniri online de socializare – facem zumba, gatim impreuna, dezbatem carti citite etc. De asemenea, sunt extrem de transparent in comunicare. Nu cosmetizam nimic din tot ce se intampla si nu facem promisiuni inutile. Ne focusam mult pe learning, training pe tehnologie si ne pregatim sa fim mai buni.

Ce sfaturi le dati turistilor?

Sorin Stoica: E greu sa dai sfaturi fiindca fiecare analizeaza situatia in functie de cazul sau particular. Daca insa au o vacanta rezervata in aceasta perioada sa nu anuleze, ci sa amane vacanta pentru o data ulterioara. Este important sa sustina industria de turism fiindca astfel va avea in continuare parte de vacante reusite, in al doilea rand sa profite de aceasta perioada de stat in casa si sa isi faca planuri de vacanta. Desi poate pare ciudat, in aceasta perioada pot obtine nu doar tarife bune, dar si flexibilitate in anulare sau modificarea datelor de calatorie astfel incat au siguranta ca nu pierd nimic in caz ca nu pot calatori. Banuiesc ca atunci cand pandemia se va termina o sa vedem cresteri de preturi avand in vedere pierderile suferite de industrie.

Sursa: financialintelligence.ro

Sursa:

Newsletter Eturia

Aboneaza-te la newsletter si castiga automat un voucher in valoare de 50 euro!

Poti folosi voucher-ul la urmatoarea achizitie de peste 1.500 euro/pachet/persoana, efectuata in perioada 04.09.2023 - 04.11.2024, ora 17:00.

Prin apasarea butonului „Aboneaza-te”, sunteti de acord sa permiteti companiei ETURIA sa stocheze si sa proceseze adresa de mail pentru a va furniza continutul solicitat. Pentru mai multe informatii despre modul in care va prelucram datele, in scop de marketing si promovare va rugam sa consultati Termeni si Conditii de campanie.

Promotii si Oferte speciale
Plata online servicii Eturia

Alege sa platesti online, rapid si simplu, factura ta Eturia