Eturia: Interesul turistilor incepe sa se indrepte spre cultura, civilizatie, wildlife Eturia

Sursa: businesscover.ro
Eturia: Interesul turistilor incepe sa se indrepte spre cultura, civilizatie, wildlife
Dinamica pachetelor turistice vândute de către agenția de turism Eturia s-a schimbat în 2017. Comparativ cu anul 2016, există o tendință de creștere pe toate destinațiile extraeuropene. Dintre acestea SUA, Japonia, Peru, Tanzania și India au ieșit cel mai mult în evidență din punct de vedere a vânzărilor. Se observă clar cum interesul turiștilor pentru cultură, civilizație și wildlife contribuie la decizia de selecție a unei destinații pentru vacanță. „Avem o dublare a vânzărilor pe vacanțele de grup cu însoțitor și a pachetelor de honeymoon, în special în Maldive. Croazierele au fost la mare căutare anul acesta, numărul vânzărilor crescând de trei ori. Totodată sesizăm interesul crescut și pentru vacanțe bazate pe experiențe aparte la fața locului precum: circuite gastronomice, călătorii cu trenul, cu rulota, circuite fotografice, circuite adventure sau wellness & SPA. Pentru anul viitor avem deja pregătite produse inedite cum ar fi: circuite cu motocicleta, croaziere pe Mississippi, experiențe adventure în Alaska, circuite culturale și wildlife în Papua Noua Guinee sau Uganda,” declară Sorin Stoica, Co-proprietar Eturia Topul destinațiilor preferate de turiștii români în 2017: - Maldive - Thailanda - SUA - Japonia - Cuba - Republica Dominicană - Indonezia - Tanzania - Sinagpore - Peru „Dacă în 2017 au crescut solicitările pentru circuite, ne așteptăm să consolidăm această direcție astfel încât să depășească în vânzări vacanțele la plajă. S-a observat această tendință de creștere de la un an la altul deoarece cei care au călătorit deja în destinații de plajă, caută acum să experimenteze alte pachete turistice. Ne așteptăm la o creștere în continuare a numărului de turiști în destinații precum: Japonia, SUA, Peru, dar nu excludem ca un număr considerabil dintre aceștia să încerce în 2018, destinații mai puțin frecventate de români: Guatemala, Columbia, Papua Noua Guinee, Reunion, Uganda”, susține Stoica. Canada, tot mai căutată „În 2018, Canada, devine o țară foarte interesantă pentru agenția noastră, acesta este și motivul pentru care Eturia a pregătit deja o serie de circuite în marile orașe, în parcurile naționale, croaziere și combinații inedite de vacanțe în Alaska și Canada. Ridicarea vizelor pentru cetățenii români și lansarea de către Air Canada a 2 zboruri directe România-Canada reprezintă un indiciu clar că putem să previzionăm că această destinație are șanse foarte mari ca, în câțiva ani, să intre în topul destinațiilor preferate de români”, explică Sorin Stoica. Agenția de turism Eturia pune la dispoziția turiștilor români vacanțe exotice personalizate în peste 120 de destinații din întreaga lume, dar și vacanțe cu plecări predefinite create pe principiul celui mai bun tarif. În acest an, pentru cele 10 destinații de top, Eturia a înregistrat o creștere de 37% a numărului de pasageri, comparativ cu anul trecut. Înființată în anul 2007, Eturia este prima agenție tailor made din România. În anul 2016, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 8 milioane de euro, iar în 2017 se estimează o creștere de 40%. Sursa: businesscover.ro

Sursa:

Newsletter Eturia

Aboneaza-te la newsletter si castiga automat un voucher in valoare de 50 euro!

Poti folosi voucher-ul la urmatoarea achizitie de peste 1.500 euro/pachet/persoana, efectuata in perioada 04.09.2023 - 04.11.2024, ora 17:00.

Prin apasarea butonului „Aboneaza-te”, sunteti de acord sa permiteti companiei ETURIA sa stocheze si sa proceseze adresa de mail pentru a va furniza continutul solicitat. Pentru mai multe informatii despre modul in care va prelucram datele, in scop de marketing si promovare va rugam sa consultati Termeni si Conditii de campanie.

Promotii si Oferte speciale
Plata online servicii Eturia

Alege sa platesti online, rapid si simplu, factura ta Eturia

 
Mii de vacante, 3 platforme diferite de rezervare. Orice ai alege, suntem aici pentru tine!