Eturia estimeaza o crestere cu 40% a pietei vacantelor wellness & spa
Agentia de turism Eturia, specializata in vacante personalizate si in destinatii exotice, estimeaza o crestere cu 40% a cererilor pentru pachetele de vacanta wellness & spa, in urmatorii doi ani.
Reprezentantii companiei spun ca, desi sunt oferte nou-aparute, turistii romani au fost foarte deschisi la propunerile de astfel de vacante si ca deja de poate vorbi despre cresteri substantiale a numarului de solicitari precum si a numarului de pachete disponibile.
„Turistii au fost cei care ne-au solicitat astfel de pachete si inainte sa le introducem in oferta noastra permanent am testat piata pentru a vedea daca ar exista cerere constanta pentru astfel de vacante. Rezultatul a fost suprinzator: nu numai ca exista cerere, dar clientii nostri au si venit cu recomandari de servicii pe care le-ar dori incluse in vacanta lor de relaxare” a declarat Sorin Stoica, co-proprietar al agentiei de turism Eturia.
Vacantele Wellness & Spa includ programe personalizate, cu o paleta larga de tratamente si terapii, menite sa redefineasca starea de bine si sa readuca echilibrul intre minte, corp si suflet.
India, Thailanda si Maldive sunt principalele destinatii wellness din lume.
Pe piata din Romania, Eturia este printre putinii operatori care ofera programe de Wellness & Spa in afara Europei. Programele se adreseaza unei nise de aproximativ 3% din populatie, cuprinzand persoane care au mai urmat astfel de terapii si tratamente inainte.
Pretul unei astfel de vacante variaza de la 2000 euro la 8000 euro, in functie de destinatia aleasa, numarul de zile si serviciile speciale incluse. Atunci cand se stabileste perioada calatoriei, trebuie sa se tina cont de sezonul din destinatia respectiva, precum si de alte elemente, cum sunt fazele lunii si echinoctiul, care pot influenta anumite programe si tehnici.
Infiintata in anul 2007, Eturia dezvolta trei directii principale de business: vacante personalizate pentru turistii cu bugete medii de vacanta, vacante cu plecari predefinite create pe principiul celui mai bun tarif si vacante de lux pentru clientii care doresc destinatii mai putin accesibile. In anul 2014, compania a inregistrat o cifra de afaceri de 5,3 milioane de euro.
Oferta Eturia cuprinde 120 de destinatii din intreaga lume, cele mai solicitate fiind Republica Dominicana, Maldive, Cuba si Mexic.
Sursa: Ziarul Financiar