Eturia Traveller - Agentie de turism tailor made - Bucuresti, Piatra Neamt Travel

Eturia - Agentie de turism


Eturia Traveller Club

Eturia Traveller Club este clubul dedicat celor mai fideli client ai nostri, ce experimenteaza alaturi de noi destinatii de pe tot cuprinsul Planetei, bucurandu-se astfel de servicii la cele mai inalte standarde.

Prima vacanta cu Eturia te va transforma in membru al Eturia Traveller Club, program de fidelitate ce ofera membrilor sai beneficii pentru orice pachet turistic achizitionat.

Puncte de fidelitate pentru toti membrii

Reduceri din tariful oricarui pachet turistic achizitionat

Asigurari de sanatate

Realizarea check-in-ului online de catre Eturia

Discount-uri promotionale exclusive

Evenimente si cadouri

Discounturi si beneficii oferite de partenerii nostri

Toate aceste beneficii se supun regulamentului prezentat mai jos.

Regulamentul oficial de functionare al programului de fidelitate - Eturia Traveller

1. ORGANIZATORUL SI REGULAMENTUL OFICIAL AL PROGRAMULUI ETURIA TRAVELLER

Acest program de fidelitate este organizat si desfasurat de SC ETURIA SRL, cu sediul in Str. 1 Decembrie 1918, nr.58, 610219, Piatra Neamt, jud. Neamt, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J 27 / 908 / 2007, cod unic de inregistrare RO 220.67.680, capital social 50.000 RON, reprezentata prin Administrator Sorin Stoica, (denumita in continuare "ETURIA"). Participantii la Program sunt obligati sa respecte termenii si conditiile Regulamentului Oficial, potrivit celor mentionate mai jos (denumit in continuare "Regulament Oficial"). Regulamentul Oficial sta la dispozitia oricarui participant la program, pentru consultare, pe site-ul www.eturia.ro. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial, urmand ca astfel de modificari sa intre in vigoare numai dupa anuntul prealabil de prezentare a acestor modificari in mod public

2. ARIA DE DESFASURARE A PROGRAMULUI ETURIA TRAVELLER

Programul se desfasoara pe teritoriul Romaniei, la sediul principal al Eturia si la punctele sale de lucru, cu posibilitatea extinderii si la alti parteneri.

3. DURATA PROGRAMULUI DE FIDELITATE ETURIA TRAVELLER

Programul de fidelitate Eturia Traveller se va desfasura pe toata durata existentei SC ETURIA SRL. ETURIA isi rezerva dreptul de a intrerupe programul mai devreme, dar nu fara a anunta posesorii de card cu minimum 30 zile inainte de data stabilita pentru incetarea acestuia. Instiintarea referitoare la incetarea programului va fi afisata de ETURIA cu cel putin 30 zile inainte de data incetarii programului pe site-ul www.eturia.ro si la eventualii parteneri din program.

4. CONDITII DE PARTICIPARE

La programul Eturia Traveller poate participa orice persoana fizica romana sau straina care a implinit 18 ani si care a calatorit cu ETURIA. Nu participa la program persoanele care achizitioneaza servicii turistice de la ETURIA prin intermediul agentiilor revanzatoare si nici cele care achizitioneaza pachetele de vacanta incentive.

5. MECANISMUL PROGRAMULUI

5.1. Cardurile de fidelitate
Orice persoana fizica romana sau straina care achizitioneaza servicii turistice de la Eturia si este titulara de contract devine automat posesoarea unui card de fidelitate care se prezinta in patru variante – Ivory, Silver, Gold si Platinum, fiecare avand caracteristicile descrise la punctele 6.3, 6.4, 6.5 si respectiv 6.6.

5.2. Valoarea acumulata prin intermediul cardului de fidelitate
Cumparand un produs direct de la ETURIA sau de la eventualii parteneri din program, titularul oricarui tip de card de fidelitate (Ivory, Silver, Gold, Platinum) acumuleaza in contul sau o suma de bani fixa, suma pe care o poate ulterior utiliza pentru a plati, partial sau integral, valoarea serviciilor achizitionate de la ETURIA. Aceasta valoare este calculata ca procent din tariful total al serviciilor achizitionate astfel:

2% din tariful oricarui pachet turistic de tipul circuit;

1% din tariful oricarui pachet turistic de tipul sejur (plaja, ski sau oras)

La achizitionarea unui serviciu unic din categoria: rent a car, transfer, cazare, bilet de avion precum, la achizitionarea vacantelor de tip charter, la achizitionarea vacantelor participante la o campanie promotionala in care este specificat astfel, la achizitionarea unei vacante de tip Last Minute si in Europa nu se acumuleaza nici o valoare pe card.
Promotiile care au drept subiect zilele de nastere ale clientilor inscrisi in programul de fidelitate ETURIA (posesorii de card Gold si Platinum) se aplica doar pentru titularul cardului.
Valoarea acumulata pe card va fi comunicata la cererea beneficiarului.
Orice beneficiar al unui card de fidelitate Eturia are acces prioritar la promotiile de tip Quick Sales.

5.3. Plata prin intermediul cardului de fidelitate
Valoarea acumulata in cont poate fi preschimbata in servicii turistice ETURIA doar la sediul ETURIA si la punctele de lucru ale acesteia. La cererea titularului, serviciile turistice dorite pot fi cumparate, partial sau integral, pe baza cardului de fidelitate. La suma de bani ramasa de achitat se aplica modalitatea de calcul stipulata la art. 5.2. Preschimbarea valorii acumulate este dreptul exclusiv al posesorului de card. Daca exista dubii vis-a-vis de identitatea posesorului, ETURIA isi rezerva dreptul de a-l legitima pe acesta. In cazul in care posesorul de card nu-si poate dovedi identitatea, ETURIA nu va efectua preschimbarea valorii acumulate, aceasta ramanand stocata in cont pana la dovedirea identitatii. Suma poate fi modificata de catre ETURIA cu ocazia diferitelor promotii organizate de aceasta, modificari despre care posesorul de card va fi informat prin email sau pe web-site-ul ETURIA, in momentul in care se produc. Valoarea acumulata in cont nu poate fi utilizata pentru plata unui serviciu unic din categoria: rent a car, transfer, cazare, bilet de avion precum, la achizitionarea vacantelor de tip charter, la achizitionarea vacantelor participante la o campanie promotionala in care este specificat astfel, la achizitionarea unei vacante de tip Last Minute si in Europa.

5.4. Valabilitatea cardului de fidelitate
Valabilitatea sumelor acumulate in contul titularului de card este de 365 de zile de la data ultimei achizitii de la ETURIA. Daca titularul cardului face cel putin o achizitie de la Eturia in ultimele 365 de zile fara a folosi suma acumulata in cont, valabilitatea sumelor acumulate se mai prelungeste cu inca un an de la data achizitiei. Valabilitatea cardului ramane nelimitata daca pe parcursul a doi ani consecutivi, posesorul cardului face cel putin o achizitie de la ETURIA.

6. CARDUL DE FIDELITATE ETURIA

6.1. Emiterea cardului
Cardul Eturia Traveller este emis pe numele persoanei care a facut achizitia de servicii ETURIA. Cardul este transmisibil, astfel ca si alte persoane pot face achizitii pe card, cu acordul expres al posesorului (pentru posesorii de card Gold si Platinum).

6.2. Tipuri de carduri
La baza programului de fidelitate se afla cardul de fidelitate ETURIA destinat clientilor ETURIA si care se prezinta in patru variante – Ivory, Silver, Gold si Platinum, fiecare avand caracteristicile descrise la art. 6.3, 6.4, 6.5 si respectiv 6.6. Cardurile Ivory, Silver, Gold si Platinum sunt nominale. Fiecare participant are dreptul la un singur card de acelasi tip. In plus fata de aceste variante de carduri, ETURIA poate emite si alte tipuri de carduri, materializate sau nematerializate, adresate anumitor categorii de clienti, in baza unor regulamente distincte. ETURIA isi rezerva dreptul de a invalida orice card de fidelitate ETURIA care a fost folosit incalcandu-se oricare dintre prevederile prezentului regulament.

6.3. Cardul de fidelitate Ivory

Cardul de fidelitate ETURIA Ivory este nominal, nematerializat. Orice persoana care a achizitionat servicii turistice ETURIA, va intra automat in clubul posesorilor de card Ivory. In contul cardului ETURIA Ivory se acumuleaza o suma de bani conform modalitatii de calcul stipulate la art. 5.2., astfel:

2% din tariful oricarui pachet turistic de tipul circuit;

1% din tariful oricarui pachet turistic de tipul sejur (plaja, ski sau oras).

Aceasta suma de bani acumulata in contul Eturia poate fi utilizata pentru achizitia de produse, precum si pentru participarea la promotiile ETURIA dedicate in exclusivitate clientilor fideli.
Posesorii de card ETURIA Ivory pot accede la clasa superioara de card Silver, daca in prima zi a anului urmator se indeplineste conditia ca in anul precedent sa fi achizitionat cel putin doua servicii turistice ETURIA cu o valoare totala mai mare de 3.000 euro.

6.4. Cardul de fidelitate Silver

Cardul de fidelitate ETURIA Silver este nominal, nematerializat. Orice client ETURIA Ivory care in prima zi a anului urmator indeplineste conditia ca in anul precedent sa fi achizitionat cel putin doua servicii turistice ETURIA cu o valoare totala mai mare de 3.000 euro, va intra automat in clubul posesorilor de card Silver.
In contul cardului ETURIA Silver se acumuleaza o suma de bani conform modalitatii de calcul stipulate la art. 5.2., astfel:

2% din tariful oricarui pachet turistic de tipul circuit;

1% din tariful oricarui pachet turistic de tipul sejur (plaja, ski sau oras).

Aceasta suma de bani acumulata in contul Eturia poate fi utilizata pentru achizitia de produse, precum si pentru participarea la promotiile ETURIA dedicate in exclusivitate posesorilor de card Silver.
Posesorii de card ETURIA Silver pot accede la clasa superioara de carduri Gold, daca in prima zi a anului urmator se indeplineste conditia ca in anul precedent sa fi incheiat minim 3 contracte pentru servicii turistice ETURIA cu o valoare totala mai mare de 8.000 euro.
Posesorii de card ETURIA Silver pot pierde beneficiile date de posesia acestui card, daca in decursul a doi ani de la data incheierii ultimului contract nu au facut cel putin inca o achizitie de la ETURIA. In aceasta situatie, titularul de card va putea beneficia doar de avantajele oferite de cardul ETURIA Ivory.
Posesorii de card Silver beneficiaza de urmatoarele bonusuri de fidelitate:

2% discount din tariful total al pachetului, la achizitionarea unei vacante cu plecari fixe;

2% discount din tariful serviciilor la sol (fara zboruri), la achizitionarea unei vacante personalizate;

Pachet de asigurare Generali Turist Plus Premium, pentru pachetele de vacanta personalizate extraeuropene achizitionate;

Inscrierea de catre ETURIA la programele de fidelizare ale altor companii ce ofera servicii turistice direct legate de vacanta achizitionata si administrarea conturilor;

Aceste discounturi nu se pot cumula cu alte promotii speciale, decat daca este specificat altfel.

6.5. Cardul de fidelitate Gold

Cardul de fidelitate ETURIA Gold este nominal, materializat. Orice client ETURIA Silver care in prima zi a anului urmator indeplineste conditia ca in anul precedent sa fi incheiat minim 3 contracte pentru servicii turistice ETURIA cu o valoare totala mai mare de 8.000 euro, va intra automat in clubul posesorilor de card Gold.
In contul cardului ETURIA Gold se acumuleaza o suma de bani conform modalitatii de calcul stipulate la art. 5.2., astfel:

2% din tariful oricarui pachet turistic de tipul circuit;

1% din tariful oricarui pachet turistic de tipul sejur (plaja, ski sau oras).

Aceasta suma de bani acumulata in contul Eturia poate fi utilizata pentru achizitia de produse, precum si pentru participarea la promotiile ETURIA dedicate in exclusivitate posesorilor de card Gold.
Posesorii de card ETURIA Gold pot accede la clasa superioara de carduri Platinum, daca in prima zi a anului urmator se indeplineste conditia ca in anul precedent sa fi incheiat minim 6 contracte pentru servicii turistice ETURIA cu o valoare totala mai mare de 20.000 euro.
Posesorii de card ETURIA Gold pot pierde beneficiile date de posesia acestui card, daca in decursul a doi ani de la data incheierii ultimului contract nu au facut cel putin inca o achizitie de la ETURIA. In aceasta situatie, titularul de card va putea beneficia doar de avantajele oferite de cardul ETURIA Silver.
Posesorii de card Gold beneficiaza de urmatoarele bonusuri de fidelitate:

3% discount din tariful total al pachetului, la achizitionarea unei vacante cu plecari fixe;

3% discount din tariful serviciilor la sol (fara zboruri), la achizitionarea unei vacante personalizate;

Asigurare complexa de calatorie AIG Club, la pachetele de vacanta personalizate extraeuropene achizitionate;

Inscrierea de catre ETURIA la programele de fidelizare ale altor companii ce ofera servicii turistice direct legate de vacanta achizitionata si administrarea conturilor;

Realizarea de catre ETURIA a activitatilor de tip check-in online si emitere a boarding pass-urilor acolo unde companiile aeriene permit acest lucru;

Aceste discounturi nu se pot cumula cu alte promotii speciale, decat daca este specificat altfel.

6.6. Cardul de fidelitate Platinum

Cardul de fidelitate ETURIA Platinum este nominal, materializat. Orice client ETURIA Gold care in prima zi a anului urmator indeplineste conditia ca in anul precedent sa fi incheiat minim 6 contracte pentru servicii turistice ETURIA cu o valoare totala mai mare de 20.000 euro, va intra automat in clubul posesorilor de card Platinum.
Posesorii de card ETURIA Platinum pot pierde beneficiile date de posesia acestui card, daca in decursul a doi ani de la data incheierii ultimului contract nu au facut cel putin inca o achizitie de la ETURIA. In aceasta situatie, titularul de card va putea beneficia doar de avantajele oferite de cardul ETURIA Gold.
In contul cardului ETURIA Platinum se acumuleaza o suma de bani conform modalitatii de calcul stipulate la art. 5.2., astfel:

2% din tariful oricarui pachet turistic de tipul circuit;

1% din tariful oricarui pachet turistic de tipul sejur (plaja, ski sau oras).

Aceasta suma de bani acumulata in contul Eturia poate fi utilizata pentru achizitia de produse, precum si pentru participarea la promotiile ETURIA dedicate in exclusivitate posesorilor de card Platinum.
Posesorii de card Platinum beneficiaza de urmatoarele bonusuri de fidelitate:

4% discount la achizitionarea unei vacante cu plecari fixe;

4% discount din tariful serviciilor la sol (fara zboruri), la achizitionarea unei vacante personalizate;

Asigurare complexa de calatorie AIG Club, la pachetele de vacanta personalizate extraeuropene achizitionate;

Inscrierea de catre ETURIA la programele de fidelizare ale altor companii ce ofera servicii turistice direct legate de vacanta achizitionata si administrarea conturilor;

Realizarea de catre ETURIA a activitatilor de tip check-in online si emitere a boarding pass-urilor acolo unde companiile aeriene permit acest lucru;

Aceste discounturi nu se pot cumula cu alte promotii speciale, decat daca este specificat altfel.

7. CARDURILE DETERIORATE, PIERDUTE SAU FURATE

Daca un card ETURIA materializat s-a deteriorat, a fost furat sau pierdut, trebuie anuntat acest lucru la numerele de telefon 021 222 01 67 / 021 222 01 93 / 0233 22 88 48 sau pe e-mail: office@eturia.ro. Odata cu instiintarea se vor comunica numele, adresa si celelalte date de identificare ale posesorului de card. Participantul care isi pierde cardul sau ii este furat are dreptul la un nou card. In perioada de inlocuire, acumularea sumelor de bani si utilizarea acestora la plata altor produse este posibila.

10. REGULAMENTUL OFICIAL

Regulamentul Oficial este disponibil pentru consultare in mod gratuit oricarui participant la program pe site-ul ETURIA: www.eturia.ro. Pentru informatii suplimentare, se poate apela 021 222 01 67 / 021 222 01 93 / 0233 22 88 48 sau se poate trimite o solicitare pe e-mail, la adresa: office@eturia.ro.
Prin participarea la acest Program, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze termenelor si conditiilor prezentului Regulament Oficial.

8. FUNCTIONAREA SERVICIULUI DE RELATII CU CLIENTII

Posesorii de card pot obtine informatii suplimentare referitoare la valoarea acumulata si regulamentul de functionare a programului, apeland numarul de telefon: +40 233 22 88 48 sau solicitand acest lucru in scris la adresa de e-mail: office@eturia.ro. La aceleasi date de contact trebuie declarate schimbarea datelor personale, pierderea cardului sau furtul acestuia. In scopul protejarii datelor personale ale participantilor la programul de fidelitate, serviciul clienti va solicita anumite informatii pentru a stabili identitatea clientului. Daca operatorul de la serviciul clienti nu a stabilit in mod corespunzator identitatea clientului, el este indreptatit sa refuze furnizarea de informatii.
In scopul protejarii datelor personale ale participantilor la programul de fidelitate, serviciul clienti va solicita anumite informatii pentru a stabili identitatea clientului. Daca operatorul de la serviciul clienti nu a stabilit in mod corespunzator identitatea clientului el este indreptatit sa refuze furnizarea de informatii.

9. PROTECTIA DATELOR PERSONALE

SC ETURIA SRL se obliga sa administreze in conditii de siguranta si numai pentru promovarea si furnizarea de servicii turistice datele personale pe care clientii le furnizeaza societatii. SC ETURIA SRL are dreptul de a inregistra si prelucra date cu caracter personal, fiind inregistrata la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, cu nr. 5778, conform Legii nr. 677/2001 si a Legii 506/2004. Conform Legii 677/2001, clientii ETURIA beneficiaza de dreptul de acces si de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supusi unei decizii unilaterale a ETURIA si de a se adresa justitiei. Totodata, clientii au si dreptul de a se opune prelucrarii datelor si de a solicita stergerea acestora. Pentru exercitarea acestor drepturi, clientii sunt rugati sa adreseze o cerere scrisa, datata si semnata, la SC ETURIA SRL, folosind datele de contact de mai sus.

F.A.Q.

Cum pot obtine un card de fidelitate?
Obtinerea unui card de loialitate este facila. Odata cu prima ta achizitie a unui produs sau serviciu ETURIA intri automat in clubul ETURIA. Ramane o decizie a ta daca vrei sau nu sa beneficiezi de facilitatiile programului.

Trebuie sa platesc ceva suplimentar pentru a intra in clubul Eturia Traveller?
Nu exista nici un cost pentru client. Intrarea in program, calculul valorii acumulate precum si gestionarea acestuia este un serviciu gratuit oferit de catre ETURIA.

De ce as intra in clubul Eturia Traveller?
Cumpara de la noi un produs sau un serviciu ETURIA, iar valoarea acumulata va intra automat in contul tau. Apoi, la fiecare noua achizitie vei fi intrebat daca doresti sa-ti utilizezi valoarea existenta pe card. Intrand in club, ai acces prioritar la promotiile Eturia.

Cum pot utiliza valoarea acumulata pe card?
Valoarea acumulata poate fi utilizata pentru a cumpara produse si servicii ETURIA. Puteti alege sa nu utilizati aceasta valoare si sa o colectati pentru un timp pentru a beneficia de o reducere substantiala.

Cat este valabil cardul Eturia Traveller?
Valoarea acumulata in contul cardului Eturia Traveller are valabilitatea de 365 de zile de la data ultimei achizitii de la ETURIA. Daca titularul cardului face cel putin o achizitie de la Eturia in ultimele 365 de zile fara a folosi suma acumulata in cont, valabilitatea sumelor acumulate se mai prelungeste cu inca un an de la data achizitiei. Beneficiile oferite de una din cele 4 categorii de carduri isi pierd valabilitatea daca in decursul a doi ani de la data incheierii ultimului contract posesorul cardului nu a facut cel putin inca o achizitie de la Eturia. Daca acesta va achizitiona dupa mai mult de doi ani, va putea primi beneficiile oferite de cardul din categoria inferioara celei in care se afla initial.

Cum pot beneficia de discounturi?
Daca esti posesorului unui card Silver, Gold sau Platinum vei beneficia de reduceri specifice cardului tau (2%, 3% sau 4%) la achizitia oricarei vacante cu plecari fixe.

Ultimele impresii de calatorie

Experienta

  • 10 ani de turism
  • 1.743.953 zile de vacanta vandute
  • 263.625.001 km parcursi de clientii Eturia
  • 106 de destinatii inspectate

Vacante linistite

  • Fara costuri ascunse!
  • Telefon de urgenta 24/7
  • Ghiduri si sfaturi de calatorie
  • 85% dintre clientii nostri ne-au acordat calificativul: excelent.

Tarife competitive

  • Parteneriatele semnate cu 160 tour operatori locali si cu 322 de hoteluri de renume din intreaga lume garanteaza un bun raport calitate/pret pentru toate vacantele oferite.
  • Parteneriate avute cu cele mai bune companii aeriene din lume ne-au permis sa contractam zboruri de linie la tarife extrem de competitive.

Traveller Club

  • Acumulezi automat sume de bani la fiecare calatorie
  • Discounturi si beneficii dedicate membrilor
  • 100% tailor made pentru membrii clubului

Statistici Eturia