Eturia - Agentie de turism

Impresii Lisabona & Madeira Portugalia - iulie 2014

Draga Eturia,
Tocmai ne-am intors din placuta vacanta in Lisabona si Madeira. A fost extraordinar!
Desi am fost sceptica la inceput, gandindu-ma ca nu vom avea ce face o saptamana intreaga in Madeira, asteptarile mi-au fost depasite. Dorim sa va multumim pentru organizare; fara rabdarea voastra, vacanta nu ar fi devenit realitate. Au fost si cateva situatii mai putin placute, insa face parte din aventura de vacanta.
Daca ar fi sa iau punct cu punct, iata cum s-a desfasurat vacanta:

Avion
Auzeam glume in sala de asteptare, legat de un nickname pentru aceasta companie (TAP = Take Another Plane) insa, la inceput, ne-am spus ca sunt doar rautati; pe parcurs, am ajuns sa le dam dreptate. Intarzierile sunt la ordinea zilei pentru aceasta companie; pe intreaga tabela de zboruri, singurele (sau cele mai multe) intarzieri le are TAP. Daca se incepe cu 10-15 minute, pana la imbarcare se poate ajunge si la o ora de intarziere. Dezamagitor este ca nu primesti nici o justificare pentru aceasta situatie, iar angajatii companiei de la sol nu sunt tocmai cei mai amabili.
Pentru zborul Bucuresti-Lisabona aveam rezervate locuri in randul 3 (multumim inca o data Eturia pentru ca a tinut cont de dorintele noastre cu privire la locurile din avion). La imbarcare, angajata ne-a spus ca aceste locuri nu mai sunt disponibile, fiindca personalul din avion doreste ca acele randuri sa fie libere. Ne-au schimbat cu randul 15, tot unul langa altul. Cand am ajuns in avion, ne-am dat seama ca de fapt acele 3 randuri erau rezervate pasagerilor cu bilete business class.
Pentru zborul Lisabona-Bucuresti, cel mai suparator zbor, aveam locuri pe randul 7. La imbarcare, angajata mi-a spus ca am fost upgradata la business class, insa partenerul meu ramasese tot pe randul 7. Nu am primit nici o justificare legat de asta din partea angajatei de la sol. In avion, insotitoarea de zbor ne spusese ca nu este posibil sa stam impreuna decat daca alti pasageri doresc sa-si schimbe locurile in avion. Partenerul meu s-a asezat pe locul lui, din randul 7, la insistentele insotitoarei de zbor. El avea 7E, iar eu aveam, inainte de imbarcare, 7F. Cateva secunde mai tarziu, a sosit un alt pasager, o doamna, care avea si dansa 7F. Atunci ne-am dat seama ca TAP vanduse Eturiei si doamnei respective acelasi loc in avion.
Cert este ca TAP nu este deloc o companie serioasa; companiile low-cost sunt net superioare lor, inclusiv cu privire la intarzierile zborurilor (la WizzAir sunt din ce in ce mai rare). Exista si alte variante de zbor pentru acest segment (Lisabona si Madeira); chiar daca sunt mai scumpe decat TAP, probabil ca data viitoare am decide sa platim putin mai mult doar ca sa nu mai fim nevoiti sa trecem prin astfel de situatii.
Ca o propunere, poate ar fi mai bine ca avionul sa ajunga seara in Lisabona, ca sa ai o noapte intreaga la dispozitie pentru odihna. La fel si zborul spre Madeira. Pornesti cu o alta incarcatura la explorarea destinatiei daca esti odihnit. Noi am avut si intarzierile de rigoare, iar dimineata am ajuns in Lisabona foarte obositi. La orele 11 eram la hotel, ne-au rugat sa revenim ca sa ne dea o camera. Ne-am intors la orele 17, insa nu am mai reusit sa iesim din nou in oras din cauza oboselii.

Hoteluri
FENIX GARDEN Lisabona: Hotel de 3*, insa care merita lejer 4*. Curatenie impecabila, mic dejun absolut delicios si foarte variat. Personal foarte amabil. Wi-fi in fiecare camera, chiar fara cost. Camera draguta, nu foarte spatioasa, insa iti da o stare de bine dupa o zi de plimbari in oras. La fiecare etaj este un automat pentru apa si snacks-uri, cu preturile afisate in camera.
BAIA AZUL Madeira: Hotel de 4*, insa merita cel mult 3*. Nu suntem siguri daca agentia a vizitat acest hotel inainte de a-l incadra in pachetele de vacanta, insa are destul de multe minusuri. Camerele au mobilier vechi (nu este uzura intentionata, asa cum se poate vedea la unele hoteluri de pe Coasta Amalfi, tocmai pentru a crea o tematica diferita in fiecare camera din hotel. A noastra fusese secolul 15-16 si fusese de efect). Exista o singura priza in intreaga camera - am fost nevoiti sa cumparam un splitter pentru a putea incarca doua telefoane. Televizorul este foarte vechi, pozitionat incorect astfel incat doar unul dintre oaspeti poate sa vizioneze programul (celalalt ar suferi de dureri cervicale). Mini-barul si seiful nu erau accesibile decat daca cereai si plateai o cheie, pentru fiecare, la receptie. Uscatorul de par din baie se incalzea foarte repede si plasticul manerului ardea mainile, astfel ca dupa cateva minute renuntai sa-l mai folosesti. Micul dejun nu foarte variat, astfel ca dupa 2-3 zile ti-ai fi dorit sa mananci orice altceva in afara de exact acelasi lucru. Comparativ cu Lisabona, unde aveau (fara exagerare) cel putin 7-8 feluri de fructe, in Madeira aveai un fruct (poate doua, spre sfarsitul perioadei de servire a micului dejun). Camerele nu dispun de wi-fi, nici macar contra cost. Exista internet doar in lobby-ul hotelului.

Ignorand experientele neplacute cu avionul, a fost o vacanta intr-adevar frumoasa. Am ajuns sa cunoastem mai bine acest petec de pamant, oamenii pur si simplu incantatori si deosebit de calmi. Singurul regret este ca nu am avut timp sa facem un traseu de levada. O lasam pentru o vacanta viitoare ;)

Ne gandim deja la o posibila destinatie pentru Revelion 2015. Avem cateva idei, poate reusim sa discutam despre ele, sa vedem daca se pot transforma in realitate.

Va atasez cateva imagini si va salutam cu mult drag!
Carmen
Impresii Lisabona & Madeira Portugalia - iulie 2014Impresii Lisabona & Madeira Portugalia - iulie 2014

Experienta

  • 10 ani de turism
  • 1.723.314 zile de vacanta vandute
  • 242.625.302 km parcursi de clientii Eturia
  • 106 de destinatii inspectate

Vacante linistite

  • Fara costuri ascunse!
  • Telefon de urgenta 24/7
  • Ghiduri si sfaturi de calatorie
  • 85% dintre clientii nostri ne-au acordat calificativul: excelent.

Tarife competitive

  • Parteneriatele semnate cu 160 tour operatori locali si cu 322 de hoteluri de renume din intreaga lume garanteaza un bun raport calitate/pret pentru toate vacantele oferite.
  • Parteneriate avute cu cele mai bune companii aeriene din lume ne-au permis sa contractam zboruri de linie la tarife extrem de competitive.

Traveller Club

  • Acumulezi automat sume de bani la fiecare calatorie
  • Discounturi si beneficii dedicate membrilor
  • 100% tailor made pentru membrii clubului

Statistici Eturia

SC Eturia SRL
Residence: Bucuresti, Romania