Parvu Alexandra - Marketing Manager - Agentie de turism tailor made - Bucuresti, Piatra Neamt Angajat

Eturia - Agentie de turism

ALEXANDRA PARVU

Marketing Manager

Alexandra este convisa ca turismul a ales-o pe ea, motiv pentru care l-a si “imbratisat”. Dintotdeauna i-a placut sa calatoreasca, insa de aproape 4 ani a devenit necesitatea primordiala: “atunci cand calatoresc itinerarul meu este cu siguranta un circuit in care sa descopar toate atractiile destinatiei respective si inainte de toate sa am parte de multa natura, sa intru in contact cu localnicii si traditiile, sa incerc ceva ce nu am mai incercat niciodata in materie de experiente (ex: sa fac snorkeling, sa inot cu delfinii, sa merg cu elicopterul, sa invat un dans traditional, sa tin in brate animale exotice).”
Si hobbyurile ei sunt tot legate de calatorii, astfel ca inainte de fiecare vacanta citeste o carte si vizioneaza cel putin un film care sa o ajute sa intre in atmosfera, traditiile si istoria destinatiei: Shogun - Japonia, Eat, Pray, Love - Indonezia, Filmul care poarta si numele magnificei Australia, etc.
Michelangelo este iarasi o pasiune si un model pentru Alexandra. “Datorita lui, cel putin o data pe an ajung la Florenta pe care o consider a doua mea casa. De fiecare data cand urmeaza sa fac un city break, caut sa vad daca in orasul respectiv se gaseste una din operele sale si o adaug pe lista de must see.”

ALEXANDRA

031.9998

alexandra.parvu@eturia.ro

Testimoniale

• Andaluzia - coride, tapas, flamenco - Mai 2016 Spania

Imi place Europa si de fiecare data cand prind o ocazie merg intr-un un city break. In primavara anului 2016 am ajuns in frumoasa Andaluzia. In primul an cand m-am angajat la Eturia, am realizat pentru niste turisti un program in Andaluzia si de atunci am ramas fascinata de orasele din sudul Spaniei. ...

• Japonia – un exemplu de viata – Mai 2016 Japonia

Credeam ca voi pleca in aventura vietii mele atunci cand m-am hotarat sa merg in vacanta in Japonia. Era pentru prima oara cand mergeam intr-o tara asiatica fara un tur prestabilit. ...

• Kia Ora Noua Zeelanda Noua Zeelanda

Kia Ora!
    Cand zici Noua Zeelanda, te gandesti automat la multa natura, la aer curat, la peisaje rupte din basme si la multa liniste. ...

• Australia – o lume aparte si departe - octombrie 2015 Australia

Acum pot afirma linistita ca Australia e o destinatie in care merita efortul sa ajungi. Eu am ajuns acolo si nu ma sperie gandul ca as putea sa ma mai intorc, din cauza drumului lung. ...

• Bali – temple, traditii si pace – iulie 2015 Indonezia

As putea spune ca Bali a fost prima destinatie care a avut cel mai mare impact asupra mea. Si nu am stat decat o saptamana. ...

citeste testimonialul
  • Republica Dominicana - exotism, relaxare si aventura - aprilie 2015 Republica Dominicana

Cunoasteti senzatia aia in care astepti sa vina concediul sa te intinzi la plaja pe un sezlong, sa fie 30 de grade afara, marea sa aiba reflexe de verde si albastru si sa mai adie briza asa din cand in cand sa se miste frunza palmierului care iti face umbra? ...

• Mexic – Colonial, tequila si culori vii - martie 2015 Mexic

Mexic - o experienta uimitoare, Mexico City - un oras vibrant, Acapulco - oameni minunati, mancare delicioasa si un apus superb!! ...

citeste testimonialul
  • SUA East Coast - istorie, shopping si distractie - iunie 2014 Statele Unite ale Americii

Iata a venit si ziua mult asteptata in care am pasit pentru prima oara pe pamant American. ...

• SUA Coasta de Vest - maretie, pitoresc, celebritate - iunie 2014 Statele Unite ale Americii

Aventura mea pe Coasta de Vest a Statelor Unite incepe din Las Vegas, un oras ce prinde cu adevarat viata noaptea, te ia prin surprindere oricat de pregatit moral esti si te ademeneste pas cu pas sa traiesti experiente cum nu ai putea trai in alta parte. ...

• Istanbul - traditie, diversitate, Iznik - martie 2014 Turcia

Cobor din tramvaiul care m-a adus de la aeroport in mijlocul unei intersectii aglomerate in care masini si pietoni se inghesuiau in acelasi timp sa-si faca loc sa treaca indiferent de culoarea semaforului. ...

• Singapore - cosmopolit, Merlion, orhidee - Noiembrie 2013 Singapore

Am numarat fiecare minutel din momentul in care am aflat ca urmeaza sa plec intr-un trip inspection in Singapore. ...

• Cuba – Salsa, istorie si palmieri regali – iunie 2013 Cuba

Credeam ca daca lucrez intr-o agentie de turism imi va fi foarte greu sa imi aleg destinatia in care imi voi petrece cea mai frumoasa vacanta din viata mea: luna de miere. ...

Topuri

Top 5 orase europene

1. Florenta
2. Paris
3. Venetia
4. Londra
5. Milano

Experienta Eturia

Domeniul turismului l-a descoperit odata cu intrarea in echipa Eturia, in anul 2011, experienta pe care initial a perceput-o ca o provocare, insa dupa mai putin de 6 luni s-a transformat in pasiune: “m-am regasit atat de mult in ceea ce fac aici incat cred ca domeniul turismului va ramane strans legat de viata mea profesionala de acum inainte."
Alexandra considera ca Eturia este despre "amintiri memorabile, vise implinite, fidelitate, eleganta, zambete, entuziasm si unicitate.”

Experienta memorabila

“Dimineata la 5 am plecat din romanticul Queenstown, Noua Zeelanda, pentru a ajunge la Milford Sound. Punctul de plecare a feribotului care avea sa ne poarte prin fiord, era intr-un golf de unde nu puteam vedea ce avea sa urmeze. Ne-am urcat la bord si in mai putin de 3 minute intram prin portile formate din doi munti de piatra masivi pe care nu reuseam sa ii cuprind cu privirea. Ce mi s-a desfasurat prin fata ochilor in umatoarea ora a fost pur si simplu incredibil. Am simtit maretia, prospetimea si frumusetea naturii la superlativ. Creste de munti falnici ce se ridicau din apa oceanului, cascade, vietatile oceanului iesite parca sa ne salute, briza puternica si curata, verdele crud al copacilor si smaraldul apei. Emotia m-a coplesit cat a durat aceasta croaziera. Toate acestea au ramas adanc intiparite pe retina, in suflet, dar si in cele peste 500 de fotografii pe care le-am facut in mai putin de o ora.”

Ultimele impresii de calatorie

Vacante linistite

• Fara costuri ascunse!
  • Telefon de urgenta 24/7
  • Ghiduri si sfaturi de calatorie
  • 85% dintre clientii nostri ne-au acordat calificativul: excelent.

Tarife competitive

• Parteneriatele semnate cu 160 tour operatori locali si cu 322 de hoteluri de renume din intreaga lume garanteaza un bun raport calitate/pret pentru toate vacantele oferite.
  • Parteneriate avute cu cele mai bune companii aeriene din lume ne-au permis sa contractam zboruri de linie la tarife extrem de competitive.

Traveller Club

• Acumulezi automat sume de bani la fiecare calatorie
  • Discounturi si beneficii dedicate membrilor