Paul Crudu Eturia

Travel Consultant Expert
Discuta cu Paul Crudu

Paul este o fire vesela si optimista, iubeste natura si animalele, sa lucreze cu oamenii...iubeste viata! Entuziast, energic, curios, gurmand, este mereu in cautarea aventurii si adrenalinei.
Pasiunile sale sunt legate de muzica (in copilarie a cantat 4 ani la vioara), sport (fotbal, basket, karate, ski, snowboarding, motociclism, bowling, etc ) si calatorii. "In clasa a noua am decis sa cheltui toti banii castigati in lunile de vara pe o camera foto-video si un circuit in Grecia (prima mea iesire in afara Romaniei). Camera nu a fost o investitie grozava, dar acel circuit a fost una din cele mai bune investitii facute vreodata de mine. Pentru ca asa am prins gustul calatoriilor!"
In timpul facultatii a incercat sa calatoreasca des: "asa cum imi place mie sa spun, am continuat sa investesc in mine. Pentru mine, calatoriile sunt cu adevarat hrana pentru minte, inima si suflet!"

Motto: "Cere de la viata imposibilul! Posibilul este intotdeauna limitat!"

„Calatoresc pentru a vedea cu ochii mei cat mai multe specii de animale in mediul lor natural.”

Paul Crudu
Travel Consultant Expert
031 9998

Tari vizitate Vizitate

Testimoniale Impresii

Brazilia, Argentina, Chile - Pana la capatul lumii si inapoi - Paul Crudu

Inca de mic am visat sa ajung in locuri indepartate, dar, in acel moment, pentru mine, un loc indepartat era… Parisul. Apoi am mai crescut putin si, chiar daca nu vizitasem inca Parisul, am inceput sa indraznesc mai mult. Asa cum in fiecare seara de ... Vezi testimonial

Best of Kenya - Natura in toata splendoarea ei - Paul Crudu

Ce experienta ar putea fi mai frumoasa si mai interesanta decat cea a unui safari in Africa? Cam asta ma intrebam dupa primul meu safari din toamna lui 2017, in Kenya si Tanzania. Ei bine, se pare ca raspunsul la aceasta intrebare nu s-a lasat astept ... Vezi testimonial

Japonia - traditie si inovatie - Paul Crudu

Japonia este o alta lume, in care elemente din trecut, prezent si viitor coexista intr-o armonie perfecta; o lume in care traditia si inovatia nu doar ca nu sunt in conflict sau intr-o competitie, ci conlucreaza in scopul unei dezvoltari durabile si ... Vezi testimonial

Grand Tour of China: Un dragon pe taramul dragonilor - Paul Crudu

Inca de mic am fost fascinat de dragoni, aceste creaturi mitologice ce simbolizeaza puterea si longevitatea. Desi dragonul se regaseste in multe mitologii, eu l-am asociat de cand ma stiu cu mitologia chineza. Abia prin adolescenta am aflat insa ce l ... Vezi testimonial

Hakuna matata! - Paul Crudu

Africa este un taram de poveste, safari-ul in Kenya si Tanzania reprezinta o experienta unica si fascinanta, iar daca mai adaugi si cateva zile de plaja in Zanzibar la final, ei bine, nu ai putea fi mai inspirat! In copilarie, in fiecare sambata sear ... Vezi testimonial

Sky is the limit - Paul Crudu

Am aterizat in Kathmandu cu emotia gandului ca a doua zi vom vedea Everestul - acoperisul lumii. Afara ploua marunt. Am fost transferati rapid la hotel. Dupa un zbor lung si obositor, patul a fost primul obiectiv pe lista. A doua zi de dimineata, ne- ... Vezi testimonial