Testimoniale

Testimoniale Eturia China

O civilizatie de dincolo de timp

Construim experiente Impreuna

India & China - Yin si Yang-ul asiatic - Gabriela Oprea

India, China

Doua tari atat de diferite, dar care, vizitate intr-o singura excursie, au facut ca experienta sa fie una memorabila!Am plecat in aceasta calatorie in luna septembrie 2018. Imediat ce am ajuns in India si am cunoscut tara si oamenii, am simtit ca par ... Vezi testimonial

Asia la superlativ: China - Sabrina Stasencu

China

Sunt atat de multe locuri de vizitat si de descoperit, incat nu prea alegem sa mergem in acelasi loc de mai multe ori. La randul meu, nu aveam tragere de inima sa vizitez China pentru a treia oara, insa recunosc ca doream sa aprofundez experienta in ... Vezi testimonial

China la superlativ - Timea

Inainte, cand auzeam de China, ma gandeam la grandiozitate, spatii imense, mancare gustoasa si aromata, istorie bogata si extinsa si o lume cu adevarat inedita. Se spune ca nu este bine sa pleci cu preconceptii intr-o alta tara, insa nu puteam sa ma ... Vezi testimonial

China, o noua provocare - Andreea Maftei

China

In cazul in care iti propui o vacanta in China, trebuie sa te pregatesti de statul la coada si de multimea de turisti, majoritatea chinezi, de la obiectivele turistice.Cand spui China, spui kung fu si tai chi, medicina chineza si ceai. Am inceput cir ... Vezi testimonial

Hong Kong si Macau, luxul din Republica Chineza - Andreea Maftei

Dupa ce am explorat China pe clasicul traseu Beijing - Xi'an - Shanghai, am ajuns in Hong Kong, una dintre capitalele culinare ale lumii care se mandreste cu cele mai multe restaurante, de la street food pana la restaurante cu stele Michelin. Daca es ... Vezi testimonial

Grand Tour of China: Un dragon pe taramul dragonilor - Paul Crudu

China

Inca de mic am fost fascinat de dragoni, aceste creaturi mitologice ce simbolizeaza puterea si longevitatea. Desi dragonul se regaseste in multe mitologii, eu l-am asociat de cand ma stiu cu mitologia chineza. Abia prin adolescenta am aflat insa ce l ... Vezi testimonial

Libertate si ambitie: India & China - Sabrina Stasencu

India, China

Am vizitat in septembrie doua tari din Asia, poate cele mai controversate state asiatice: India si China. Am plecat de acasa cu un amalgam de sentimente: nerabdare, curiozitate, teama, bucurie nespusa si m-am intors cu un bagaj de emotii extraordinar ... Vezi testimonial

China - Unitate in diversitate - Mihaela Ploscaru

China

China este singura dintre civilizatiile antice care dainuie pana in prezent, o lume aparte, cu realizari milenare, o tara a misterelor care abia recent a inceput sa se descopere si sa le lase decoperita. China oscileaza intre comunism si capitalism, ... Vezi testimonial

Ni hao! - China si Japonia - Zoltan Szabo

China, Japonia

Ni hao! Desi a trecut aproape o luna de la intoarcerea din China si Japonia, amintirile frumoase nu palesc, raman viu colorate, prieteniile legate se dezvolta in continuare, iar visele despre alte destinatii devin si mai excitante. Calatoria cu KLM l ... Vezi testimonial

India & China - Din tara paunilor, pe taramul dragonilor - Ada Crudu

India, China

Paunul si Dragonul sunt cele doua simboluri reprezentative pentru India si China. Pe cat este de elegant si de real paunul, pe atat este de grandios si de mistic dragonul. Declarat din 1963 pasarea nationala a Indiei, paunul are multiple semnificatii ... Vezi testimonial

Eturia De ce

• Consultantii nostri sunt specializati pe regiuni pe care le-au explorat in detaliu ca sa-ti poata oferi cele mai bune recomandari.
  • Iti punem la dispozitie ghiduri complete si sfaturi de calatorie personalizate pentru vacanta ta, iar in excursiile de grup beneficiezi de asistenta in limba romana.
  • Recomandat Uplifting Service si Ron Kaufman, lider global in construirea culturii serviciilor superioare.
  • Iti oferim un raport excelent calitate/pret, garantat datorita parteneriatelor semnate cu 550 de hoteluri si agentii de turism si colaborarilor cu 150 de companii specializate in managementul destinatiei din jurul lumii.
  • Tariful vacantei include zboruri, taxe de aeroport, cazari selectionate, asigurare complexa de calatorie.
  • Vacantele complexe inglobeaza tururi, ghizi locali, taxe de acces la obiective, activitati, mesele specificate in program, dar si bacsisul pentru ghizii si soferii ce-ti sunt permanent alaturi in vacanta.
  • Pe toata durata vacantei, iti oferim suport 24/7.
  • Asigurarea complexa de calatorie Colonnade (medicala si storno) este inclusa implicit in toate pachetele de tip circuit si disponibila, optional, la pachetele de tip sejur.