Eturia - Agentie de turism tailor made - Agentie de turism tailor made - Bucuresti, Piatra Neamt Cariera

Eturia - Agentie de turism


Cariera Eturia

Activand intr-un domeniu aflat in permanenta dezvoltare, echipa Eturia este intr-o continua crestere.

Iti oferim mai mult decat un loc de munca. Aici vei gasi intotdeauna provocari si ocazii de a te autodepasi si foarte putine sanse sa te plictisesti. Fiindca un job la Eturia inseamna totodata pasiune, oportunitati de afirmare si ambitia de a fi mereu printre cei mai buni. Daca esti dinamic si responsabil, daca iti place sa te perfectionezi si sa inveti permanent lucruri noi, in Eturia ai perspectiva de a-ti construi o cariera.

In cazul in care te-ai decis să te alături echipei noastre, poţi aplica la un post existent, trimitand CV-ul si o scrisoare de intentie la office@eturia.ro, specificand pentru care dintre joburile de mai jos optezi.

Travel Consultant

Oras: Bucuresti, Cluj-Napoca, Piatra Neamt

Responsabilitati:

Planificarea, organizarea, crearea si vanzarea programelor turistice;

Pregatirea ofertei si a pachetelor turistice la solicitarea clientilor (calcul tarife, oferte speciale);

Prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate;

Responsabilitate asupra consecventei informatiilor din site si din cataloagele de prezentare;

Responsabilitate in prezentarea corecta a informatiilor catre client;

Beneficii:

Mediu de munca placut, dinamic si motivant;

Pachet salarial atractiv;

Posibilitatea de a face trip-inspection in destinatiile promovate de companie.

Cerinte:

Studii superioare;

Cunoasterea avansata a limbii engleze;

Cunostinte operare calculator (Word, Excel, Adobe, navigare Internet si sisteme specifice domeniului);

Cunostinte de geografie;

Capacitate de analiza si planificare;

Perseverenta, capacitate de lucru sistematic;

Creativitate, originalitate, imaginatie si inovatie;

Excelente abilitati de comunicare, competente de negociere;

Atentie la detalii si acuratete in exprimare;

Disponibilitate si pasiune de a calatori.

Front Office Assistant

Oras: Bucuresti

Responsabilitati:

Preluarea si gestionarea corespondentei si apelurilor telefonice;

Intampinarea clientilor companiei, oferirea de informatii si suport;

Activitati de contabilitate primara;

Emiterea documentelor de calatorie;

Ofera support colegilor din departamentul de vanzari pentru pregatirea documentelor si mapelor de calatorie;

Activitati operationale: verifica pasapoarte, pregateste documente, incaseaza plati, comunica cu clientii care se adreseaza pe chat; actualizeaza datele in sistemul informatic;

Prelucrarea vizelor;

Activitati de protocol si administrative.

Beneficii:

Mediu de munca placut, dinamic si motivant;

Pachet salarial atractiv;

Posibilitatea de a face trip-inspection in destinatiile promovate de companie.

Cerinte:

Studii superioare;

Cunoasterea avansata a limbii engleze;

Cunostinte operare calculator (Word, Excel, Adobe, navigare Internet si sisteme specifice domeniului);

Capacitate de analiza, organizare si planificare;

Perseverenta, capacitate de lucru sistematic;

Excelente abilitati de comunicare, competente de negociere;

Optimism si prezenta placuta;

Spirit de echipa, rezistenta la stres;

Atentie distributiva, multitasking;

Responsabilitate si seriozitate in indeplinirea task-urilor;

Disponibilitate si dorinta de a calatori;

Experienta in domeniu constituie un avantaj.

Agent Ticketing

Oras: Bucuresti

Responsabilitati:

Face rezervari/emitere/tarifare bilete de avion, pentru grupuri si turisti individuali;

Tine evidenta rezervarilor, face check-in pentru toti clientii care pleaca in vacanta;

Raspunde la solicitarile urgente ale colegilor referitor la zboruri, bilete de avion, greve companii aeriene, etc;

Mentine relatia cu companiile aeriene;

Participa activ la elaborarea strategiilor pentru destinatiile aflate in portofoliul companiei;

Prospectarea pietei de profil in vederea optimizarii continue a serviciilor, avand ca scop final realizarea obiectivelor asumate;

Isi asuma responsabilitatea asupra tuturor informatiilor furnizate referitoare la zboruri, etc.

Beneficii:

Mediu de lucru placut, dinamic si motivant;

Pachet salarial atractiv, cu sistem de bonusare in functie de performanta;

Posibilitatea de a participa la cursuri de formare profesionala;

Posibilitatea de a merge in infotripuri in destinatiile promovate de companie.

Cerinte:

Studii superioare; studiile in domeniul turismului reprezinta un avantaj;

Experienta in ticketing sau absolvirea cursurilor AMADEUS constituie un avantaj;

Cunostinte foarte bune de operare calculator (Word, Excel, Adobe, navigare Internet si sisteme specifice domeniului);

Cunoasterea avansata a limbii engleze;

Cunostinte de geografie;

Perseverenta, capacitate de lucru sistematic;

Creativitate si inovatie;

Pasionat de aviatie, empatic, cu abilitati de comunicare;

Capacitate de analiza si planificare;

Persoana bine organizata, dinamica, orientata catre rezultate;

Capacitatea de lucru in echipa;

Disponibilitate de a calatori.

Ultimele impresii de calatorie

Experienta

  • 11 ani de turism
  • 1.754.573 zile de vacanta vandute
  • 283.494.068 km parcursi de clientii Eturia
  • 106 de destinatii inspectate

Vacante linistite

  • Fara costuri ascunse!
  • Telefon de urgenta 24/7
  • Ghiduri si sfaturi de calatorie
  • 85% dintre clientii nostri ne-au acordat calificativul: excelent.

Tarife competitive

  • Parteneriatele semnate cu 160 tour operatori locali si cu 322 de hoteluri de renume din intreaga lume garanteaza un bun raport calitate/pret pentru toate vacantele oferite.
  • Parteneriate avute cu cele mai bune companii aeriene din lume ne-au permis sa contractam zboruri de linie la tarife extrem de competitive.

Traveller Club

  • Acumulezi automat sume de bani la fiecare calatorie
  • Discounturi si beneficii dedicate membrilor
  • 100% tailor made pentru membrii clubului
Statistici Eturia